Leiiine Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Er det noen flere enn meg som har det problemet at airbaglampa lyser? Har sett på flere filmer på youtube at det er ganske utbredt. Lurte på om noen hadde funnet ut hva som var galt? Og om det lett kan fikses. :) Siter Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NostraD Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Er det noen flere enn meg som har det problemet at airbaglampa lyser? Har sett på flere filmer på youtube at det er ganske utbredt.Lurte på om noen hadde funnet ut hva som var galt? Og om det lett kan fikses. :) Hadde det problemet på min vectra. Stakk innom et verksted som kjørte diagnostikk på den og fant ut at styreenheten til airbagen var defekt og måtte skiftes. Min funket gull etter at denne ble skiftet men den styreenheten er rådyr men det kan være en mulighet å få tak i en brukt airbag styreenhet da. Få i hvertfall kjørt en diagnostikk på den så vil du fort vite hva som må gjøres. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leiiine Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Takk :) Siter Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 På volkswagen er det ofte problem med dårlig kontakt i en av pluggene under setet, mulig det gjelder på opel og. Hvis det blir dårlig kontakt her, vil lampa lyse til systemet nullstilles med diagnoseverktøy. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leiiine Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 ok :) hvor dyrt er det å få sjekket og nullstilt dette da? Siter Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Pleier å koste 300-500kr på merkeverksted... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 lampa har lyst lenge hos meg. en kompis som jobber på opel tok med utstyr og slettet feilkoden.. har da vart i 3 uker nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Hadde samme problemet, var visst en gammel feilkode til en sensor en eller annen plass på høyre side... Betalte 150,- hos O. P. Fure i Bodø for å få den slettet. Dog har de økt prisene i det siste, for når jeg for ei uke sia var å skulle få lest av hvorfor motorlampa lyser betalte jeg 500... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leiiine Skrevet September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 ja ok, da er det vel egentlig bare å høre med opel hvor mye de skal ha for å gjøre det da:) aner ikke om det er en gammel feilkode, eller hva det er. Siter Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 På både Nissan og Renault har jeg vært borti dårlig kontakt i stikket under setet, løsningen, skjøt de med lodding og krympestrømpe, ulempen, når du skal ha ut setet. Men som oftest må koder leses og slettes uansett, hva som gjelder her vet jeg ikke. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg