NiroX Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Må bare spørre, skulle satt på powerfilter på en audi 2.3l 5'er motor. Er det egentlig mulig? eller er jeg stokk dum?:P Siter Vw Golf 2 (solgt) Audi 90 Coupe 2.3 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 blir lite power, men du får jo ofte litt mere lyd, ja det er mulig, ja du er dum. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiroX Skrevet August 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 okei, finn ett bilde til meg hvordan jeg fikser det? har mongo innsprut motor. Siter Vw Golf 2 (solgt) Audi 90 Coupe 2.3 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiroX Skrevet August 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Noen som har en lett forklaring på hvordan jeg setter det på?; D Siter Vw Golf 2 (solgt) Audi 90 Coupe 2.3 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Lim og litt fantasi så går alt bra :D ^^ Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Herre! Napp av slangen til luftilterboksen og skru fast filteret i enden av slangen. Luftfilterboksen skrur du av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg