Gå til innhold

Den eneste skikkelige BMW`en i verden

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

Dieseldyret du kan like gjerne bare gå å levere inn tissen din. Du får ikke noe damer med den bilen din uansett :)

 

Hvis du må bruke bilen din for å få damer tror jeg du har større problemer.

Kan dog skrive under på at S123 drar damer :-D

 

Jeg skreiv vel litt om hva jeg syns var kjedelig med E30, men ikke syns jeg 240 er mere vellykket, legoklosser er moro det, men det er ærlig talt bedre kjøreegneskaper i de fra danmark enn de fra sverige.

120, 140 og 160 serien er velykket design, 200-serien ikke fullt så vellykket, litt feilproposjonert, og 700-serien var ikke noe bedre den heller. Amerikansk fornt, snute, taksenk(262C) og 164 baklykter hjelper masse da, men da er vi tilbake til 70-tallet.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dog skrive under på at S123 drar damer :-D

 

min ble levert med pussy guarante i stedet for nybilgaranti.

 

Hvis du, Rush, tar deg en tur til bø eller notodden, så kjører alle de strøknaste kjerringane enten laurel, 123,124 eller 240;) Mens kommer du med en a3 der, så bare tenker de uff, der har vi en taper.:polish:

 

Kan tenke meg at a3 med hele 1800ccm drar damer ja, men de damene ville ikke jeg rørt med ei biljardkølle engang;)

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min ble levert med pussy guarante i stedet for nybilgaranti.

 

Hvis du, Rush, tar deg en tur til bø eller notodden, så kjører alle de strøknaste kjerringane enten laurel, 123,124 eller 240;) Mens kommer du med en a3 der, så bare tenker de uff, der har vi en taper.:polish:

 

Kan tenke meg at a3 med hele 1800ccm drar damer ja, men de damene ville ikke jeg rørt med ei biljardkølle engang;)

 

haha:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forbanna innavla hillbilly homser azz, synes det er latterlig å engang tenke på å samenligne noen museumsobjekter av no mercedeser/volvoer med ordentlige biler, men er vell ikke så lett å skjønne slikt når man har hue planta oppi ræva.

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du, Rush, tar deg en tur til bø eller notodden, så kjører alle de strøknaste kjerringane enten laurel, 123,124 eller 240;) Mens kommer du med en a3 der, så bare tenker de uff, der har vi en taper.:polish:

Men damer fra Notodden eller Bø vil man da ikke ha allikevel, så da er det jo bare å storme fram med A3 eller hva som helst :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HaHa ler så je griner dagens inlegg :P...

 

E30 er et trist karosseri

og putte en italiensk motor der au, er enda mer tragisk,

 

men je kjører heler en volvo en bmw eller audi...

Endret av Amundsen

Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil)

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka)

Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
HaHa ler så je griner dagens inlegg :P...

 

E30 er et trist karosseri

og putte en italiensk motor der au, er enda mer tragisk,

 

men je kjører heler en volvo en bmw eller audi...

 

En grunn til det kanskje? "Country & Dansebænd Jyyyyyh!"

 

Orginal e30, kjedelig, men har stort potensiale. God bil mtp leking, og veeeldig godt utgangspunkt for videre utvikling og trimming. Å putte m3 eller 325T motor i, er omtrent like gøy som å putte v6-er i... det er gjort før, dusinvis av ganger. finnest da så mange andre artige bmw motorer!

 

Volvo: bare konseptet er feil i mine øyne.. og dette at folk begrunnet seg med å kjøre gammal oppråna 240 med at det er sikkert, så kan dere kysse meg langt oppi her :ass:

Men skal innrømme at det har litt å gjøre med den stereotypiske volvo-sjåføren.. Respekterer ikke folk med "we live together, we die together, volvo for ever" eller hva det heter i bakruta, sørstatsflagg, volvojakker og kappafjører. Jeg har godt sikle etter en strøken 242, men på 240 går grensen.

Sikker på at de fleste med sørstatsflagget i bakruta ikke aner hva det betyr, sånn for å skjære alle under en kam.

 

Dieseldyret: har venta lenge på å si dette, men litt for mange av utsagnene dine vil jeg kalle PATETISKE OG TRANSYNTE... om du er en transynt jævel som du utgir deg for å være med så fantastisk lite gjennomtenkte svar og så lite voksenhet i denne tråden, vel, så fortjener du ikke respekt..

Og hør på folket med innsikt: e30 og a3 er mye penere biler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grunn til det kanskje? "Country & Dansebænd Jyyyyyh!"

 

Orginal e30, kjedelig, men har stort potensiale. God bil mtp leking, og veeeldig godt utgangspunkt for videre utvikling og trimming. Å putte m3 eller 325T motor i, er omtrent like gøy som å putte v6-er i... det er gjort før, dusinvis av ganger. finnest da så mange andre artige bmw motorer!

 

Volvo: bare konseptet er feil i mine øyne.. og dette at folk begrunnet seg med å kjøre gammal oppråna 240 med at det er sikkert, så kan dere kysse meg langt oppi her :ass:

Men skal innrømme at det har litt å gjøre med den stereotypiske volvo-sjåføren.. Respekterer ikke folk med "we live together, we die together, volvo for ever" eller hva det heter i bakruta, sørstatsflagg, volvojakker og kappafjører. Jeg har godt sikle etter en strøken 242, men på 240 går grensen.

Sikker på at de fleste med sørstatsflagget i bakruta ikke aner hva det betyr, sånn for å skjære alle under en kam.

 

Dieseldyret: har venta lenge på å si dette, men litt for mange av utsagnene dine vil jeg kalle PATETISKE OG TRANSYNTE... om du er en transynt jævel som du utgir deg for å være med så fantastisk lite gjennomtenkte svar og så lite voksenhet i denne tråden, vel, så fortjener du ikke respekt..

Og hør på folket med innsikt: e30 og a3 er mye penere biler!

 

trenger ikke respekt fra småbarn som deg jeg;) har respekt i bøtter og spann, jeg står stille på treff og forholder meg anonymt, det kommer titalls folk bort for å prate/som vil kjøpe bilen min og forteller hvor tøff de syns den er, dette er vel og merke en rusthaug, men allikevel.. attitude;)! Noe du kanskje får når du blir tørr bak øra og har opplevd konfirmasjonen din;)

 

Du prøver å uttale deg om et fagfelt som jeg ER fasiten på og du ikke er i nærheten av, altså stil;)

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke respekt fra småbarn som deg jeg;) har respekt i bøtter og spann, jeg står stille på treff og forholder meg anonymt, det kommer titalls folk bort for å prate/som vil kjøpe bilen min og forteller hvor tøff de syns den er, dette er vel og merke en rusthaug, men allikevel.. attitude;)! Noe du kanskje får når du blir tørr bak øra og har opplevd konfirmasjonen din;)

 

Du prøver å uttale deg om et fagfelt som jeg ER fasiten på og du ikke er i nærheten av, altså stil;)

 

 

HaHa er faktisk sant, kom noen folk og spøre om han kunne kjøpe 123 tdt t Anders.

Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil)

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka)

Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har respekt i bøtter og spann, jeg står stille på treff og forholder meg anonymt, det kommer titalls folk bort for å prate/som vil kjøpe bilen min og forteller hvor tøff de syns den er, dette er vel og merke en rusthaug, men allikevel.. attitude;)!

 

Har du bilde av bilen din et sted?

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke respekt fra småbarn som deg jeg;) har respekt i bøtter og spann, jeg står stille på treff og forholder meg anonymt, det kommer titalls folk bort for å prate/som vil kjøpe bilen min og forteller hvor tøff de syns den er, dette er vel og merke en rusthaug, men allikevel.. attitude;)! Noe du kanskje får når du blir tørr bak øra og har opplevd konfirmasjonen din;)

 

Du prøver å uttale deg om et fagfelt som jeg ER fasiten på og du ikke er i nærheten av, altså stil;)

 

Haha, du er fasiten på smak og behag du altså? Jøss.. snakk om å ha tro på seg selv!

Har ikke tenkt på at det er bilen din folk er ute etter da? Jeg selv synest at den ikke er helt værst, liker 123 jeg, men deg som person synest jeg virker respektløs, og nå også ganske selvsentrert og godtroende :)

For all del, når det gjelder bilen din::respect

Du burde vel kanskje prøve å vise litt mer av det også :)

 

Maken til barnslig oppførsel som dette her får meg til å lure på om det er jeg eller du som er eldst av oss: "hvis du mener a3 eller e30 er penere, da er du utvilsomt narkoman homsesklier eller konebiler er det ingen ekte mannfolk som setter seg inn i."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ikke klandre stakkars dieseldyret. Det er ikke hans feil at han er offer for innavl og oppvokst i utkant-Norge. Det er sikkert råtøft å kjøre harry drittbiler der oppe. Og for å være ærlig, hvis det er det som skal til for å få napp hos en av de 2-3 damene det finnes i hver bygd så hadde jeg kanskje gjort det selv. Men for oss andre som kommer fra et møblert hjem og et sivilisert samfunn så er verdiene ganske annerledes. Så ikke bry dere om hva han sier, han vet bare ikke bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår