Gå til innhold

Nye Skilt Til Sommeren

Ranger emnet


Jooey

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jooey

skal regge golfen min til sommeren, har ikke skilt nå siden jeg ikke blir 18 før juli.. fan ass.. får håpe de sommler så jeg ikke får de nye skiltene!

ett lite tips:: ta å regg bilen en liten stund før.. da ¨får du de som er nye nå.. som fotobokser osv har probbs med å lese av:D så slipper du de stygge:D

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell-Stikke

ett lite tips:: ta å regg bilen en liten stund før.. da ¨får du de som er nye nå.. som fotobokser osv har probbs med å lese av:D så slipper du de stygge:D

 

vell.. tenk på en ting til.. om jeg regger den etter 1juli må jeg bare betale halv årsavgift.. har endel å si..

New Beetle

....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jooey

 

vell.. tenk på en ting til.. om jeg regger den etter 1juli må jeg bare betale halv årsavgift.. har endel å si..

ja det har du rett i!! da er det kanskje vært det.. slipper det der jeg..:D siden bilen er regga:D har de elste skiltene.. synes nesten det ser best ut på de eldre bilene og

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Syns ikke de var så ille...

 

Dessuten trenger man ikke å skifte til de nye da, så hva er problemet?? :rolleyes:

 

om leser, så ser du at jeg ikke skal regge bilen før til sommeren, da har den vært avskilta i over 6 måneder og de gammle skiltene er da makkulert, så da får jeg slike skilt.. :\

New Beetle

....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

er ikke denne tråden allerde i gang?

hva mener du med det??

 

 

jeg synes du får mye penere look med de skiltene som er nye nå!

ser for meg de skiltene med blass farge på det norkeflagget..

minner meg om turister som kjøper klistremerker for hvertsted de beveger seg i verden å klistrer de på bilen

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det er dee styggeste skiltplatene jeg noen gang har sett. Tenk å blande en blåfarge med alle mulige slags bilfarger. Er helt enig at hvis man vil ha en "clean" look, så bør man holde seg langt unna slike skilter.

 

Er det noen som kan bekrefte at det vil bli valgfritt mellom disse nye skiltplatene og de vi har nå per dags dato? :rolleyes:

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår