Jooey Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 fan ass.. ser jo så rotete ut med det blåe feltet, flagget å greier.. vanskelig å få en "clean" front når det norske flagg og et stort blå felt lyser deg i tryne.. :( nye skilt Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf 1.8 16v Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 får laga noen sjølv. altså selvgjort er velgjort.. helvete heller om eg vil kjøra rundt med det der... Siter 83ford sierra cupe 2.0 cl 87ford sierra sedan 2.0 cl 88ford sierra sedan 79opel ascona b 2.0sr 87peugeot 205xs1.4gt 89Golf2 1.8 gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Åh herregud så stygt. Blir vanskelig med clean look nå ja. blæ.. kaste de nye skilta i søpla tror jeg. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 dra te helvete da... det e d værsta eg har sitt!!!!!!! jævla anti bil folk... ugh Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 skal regge golfen min til sommeren, har ikke skilt nå siden jeg ikke blir 18 før juli.. fan ass.. får håpe de sommler så jeg ikke får de nye skiltene! Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Jooey skal regge golfen min til sommeren, har ikke skilt nå siden jeg ikke blir 18 før juli.. fan ass.. får håpe de sommler så jeg ikke får de nye skiltene! ett lite tips:: ta å regg bilen en liten stund før.. da ¨får du de som er nye nå.. som fotobokser osv har probbs med å lese av:D så slipper du de stygge:D Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Manuell-Stikke ett lite tips:: ta å regg bilen en liten stund før.. da ¨får du de som er nye nå.. som fotobokser osv har probbs med å lese av:D så slipper du de stygge:D vell.. tenk på en ting til.. om jeg regger den etter 1juli må jeg bare betale halv årsavgift.. har endel å si.. Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Jooey vell.. tenk på en ting til.. om jeg regger den etter 1juli må jeg bare betale halv årsavgift.. har endel å si.. ja det har du rett i!! da er det kanskje vært det.. slipper det der jeg..:D siden bilen er regga:D har de elste skiltene.. synes nesten det ser best ut på de eldre bilene og Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Syns ikke de var så ille... Dessuten trenger man ikke å skifte til de nye da, så hva er problemet?? :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Laaars Syns ikke de var så ille... Dessuten trenger man ikke å skifte til de nye da, så hva er problemet?? :rolleyes: om leser, så ser du at jeg ikke skal regge bilen før til sommeren, da har den vært avskilta i over 6 måneder og de gammle skiltene er da makkulert, så da får jeg slike skilt.. :\ Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Det skal være frivillig om man vil ha den nye typen skilt, hvis du ikke vil ha dem, får dem pokker meg bare trykke opp nye til deg. Er jo de som har sagt at det skulle være frivillig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 syntes de så mye bedre ut enn de gamle..men igjen..vil man ha clean-look er det jo kjedelig..men de minte meg litt om tyske skilter :P Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 er ikke denne tråden allerde i gang? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by wicky124 er ikke denne tråden allerde i gang? hva mener du med det?? jeg synes du får mye penere look med de skiltene som er nye nå! ser for meg de skiltene med blass farge på det norkeflagget.. minner meg om turister som kjøper klistremerker for hvertsted de beveger seg i verden å klistrer de på bilen Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Det er dee styggeste skiltplatene jeg noen gang har sett. Tenk å blande en blåfarge med alle mulige slags bilfarger. Er helt enig at hvis man vil ha en "clean" look, så bør man holde seg langt unna slike skilter. Er det noen som kan bekrefte at det vil bli valgfritt mellom disse nye skiltplatene og de vi har nå per dags dato? :rolleyes: Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg