Gå til innhold

2010 A4 1.8 TFSI Quattro S-line Lim

Ranger emnet


reinart

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Kan du si noe mer om det? Hvis ikke, finnes det en plass hvor man lese mer om det? Har spurt flere med VAGCOM her i byen, men ingen vet hva needle sweep er.

 

Jeg tror ikke jeg skal henvise til andre forum i dette forumet, men det er hvertfall der jeg har fått opplysninger fra angående Needle sweep.

 

Jeg vet ikke helt hva du mener jeg skal si mer om, men video forklarer mer enn ord. Her er needle sweep på bilen min:

Bilforumet - Vis ett enkelt innlegg - 2010 A4 1.8 TFSI Quattro S-line Lim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Utrolig pen den A4`en :)

Audi uten S-line I/U blir liksom ikke helt det samme. Er det med sportsunderstell?

Har det på min og med 255/35/19 så kan det bli litt stivt :)

Ser du kjører stoffmatter. hadde det orginalt, men endte opp med plastmatter fra biltema (tynne) som dekker helt opp pluss audi mattene over. Orker ikke å tenke på regn og søle på sånne fine matter. Da hadde jeg fått nervesammenbrudd..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen den A4`en :)

Audi uten S-line I/U blir liksom ikke helt det samme. Er det med sportsunderstell?

Har det på min og med 255/35/19 så kan det bli litt stivt :)

Ser du kjører stoffmatter. hadde det orginalt, men endte opp med plastmatter fra biltema (tynne) som dekker helt opp pluss audi mattene over. Orker ikke å tenke på regn og søle på sånne fine matter. Da hadde jeg fått nervesammenbrudd..hehe

 

Takker bobfrode. Yes, denne er med S-line sportsunderstell som senker 30mm. Stoffmatter kan man jo vaske i vaskemaskinen så da blir de rene igjen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått handla inn nye A4 stoff matter til bilen for sommeren.

 

IMG_0977_EDITED.jpg

 

IMG_0978.jpg

 

Hvor kjøpte du disse, direkte fra mølle? pris? UTROLIG feite!:D koster vel en del så blir å børste skoene før inngang fremover? hehe

Endret av christofr

Opel Astra 1.6GL 1996

Audi A4 2008 2.0TDI - solgt

Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt

Audi A4 1999 LIM - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår