K2-Motorsport Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Heisann, jeg har ett lite problem, jeg skal bygge bane bil av en golf 2 å trenger å vite om det er noen som veit hvor jeg kan få tak i støpeformene til denne bilen eller om det er noen som har som er villig til å støpe for meg.. Trenger dette sårt.. Får jeg ikke tak noen kan hele prosjeket gå rett i dass..=( vist dere veit noe kan dere plis gi meg ett hint eller to?(A) Mvh. K2-motorsport Siter K2-Motorsport, kun den raskeste kommer først! 2.plass er den første sisteplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 bilde hadde vært fint! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K2-Motorsport Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 bilde hadde vært fint! Bilde av bilen? Det har jeg ikke på denne pc'n men det kommer noe bilder etterhvert tenker jeg..=) Siter K2-Motorsport, kun den raskeste kommer først! 2.plass er den første sisteplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 hør med feks glomma fiberplast. vet det har en del til diverse rcn biler liggendes. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K2-Motorsport Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 tikk takk.. da skal jeg få fatt på han.. =) Siter K2-Motorsport, kun den raskeste kommer først! 2.plass er den første sisteplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Hva slags deler er du ute etter i glassfiber? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K2-Motorsport Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 framskjermer, panser, bakskjermer å fangeren foran.. har du kansje? Siter K2-Motorsport, kun den raskeste kommer først! 2.plass er den første sisteplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Ligger en god del sånt på ebay.de. Er egen del for motorsport deler. Ta også en titt på Bergcup.de Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg