EvenS Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Jeg gikk inn på forumet for et øyeblikk siden. da sto det Velkommen tilbake Speedy9, også fikk jeg beskjed om at det var en ny PMi innboxen.... Når jeg gikk inn for å sjekke var det bare de gamle PM jeg har fått som var der. Men sto fortsatt at jeg var logget på som Speedy9 som jeg har sett en annen bruker som kaller seg. Så logget jeg ut fra den brukeren og logget meg på med mitt virkelige nick. Hva er feil egentlig??:eek: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 nederst på fremsiden står det logg ut. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 EvenS; er Speedy9 er kamerat av deg som har glemt å logge ut på maskina du sitter på nå? Ellers så blir man automatisk logga ut etter en stund. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Jeg har ingen anelse om hvem Speedy9 er. Jeg logga ut, men lurte på hva som var feilen:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 noen har brukt pc din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Jeg gikk inn på supraforums.com (samme type forum) engang og det stod innlogget som en helt annen bruker. Gikk inn i PM og kunne se PM-listen til noen helt annen, når jeg prøvde å åpne de kom meldingen om at jeg ikke var logget inn for å lese de. Sikkert en bug på vBulletin ellerno. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by EvenS Jeg gikk inn på forumet for et øyeblikk siden. da sto det Velkommen tilbake Speedy9, også fikk jeg beskjed om at det var en ny PMi innboxen.... Når jeg gikk inn for å sjekke var det bare de gamle PM jeg har fått som var der. Men sto fortsatt at jeg var logget på som Speedy9 som jeg har sett en annen bruker som kaller seg. Så logget jeg ut fra den brukeren og logget meg på med mitt virkelige nick. Hva er feil egentlig??:eek: Dette forumet bruker Cookies, så da må du bare gjøre følgende: 1: Trykk på verktøy linjen helt øverst i webleseren din, da får du fram noen alternativer.. trykk på "Alternativer for internett" 2: i generelt så trykker du på boksen: "slett informasjonskapsler" NB: du sletter også alt annet som gjør deg synlig på nettet... Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 NB: du sletter også alt annet som gjør deg synlig på nettet... Litt feil formulert da,mem men. du har fremdelse mr.tcp/ip... Du er like synlig på nettet. men på sider der du ligger inne med brukernavn og passord er nå nullstilt og må skrives inn igjen. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Macgyver Litt feil formulert da,mem men. du har fremdelse mr.tcp/ip... Du er like synlig på nettet. men på sider der du ligger inne med brukernavn og passord er nå nullstilt og må skrives inn igjen. hehe :) vet det, tenkte på andre som bruker PC'n din ikke får tilgang til etc etc ... Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by EvenS Jeg har ingen anelse om hvem Speedy9 er. Jeg logga ut, men lurte på hva som var feilen:) Speedy9 jobber på jessheim, så tror nok ikke han har brukt pc'en din i Ålesund? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by nissan s13 Speedy9 jobber på jessheim, så tror nok ikke han har brukt pc'en din i Ålesund? Akkurat derfor jeg synes det var rart:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg