furiaman Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Har slutta med det etter jeg møtte to homser i en rosa Ford Ka. Han ene begynte å vinke til meg med et ubeskrivelig blikk.. Dette er et år siden og traumene henger fortsatt i:P Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 høhø, han må ha gjort et inntrykk på deg om du fortsatt tenker på han :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Har slutta med det etter jeg møtte to homser i en rosa Ford Ka. Han ene begynte å vinke til meg med et ubeskrivelig blikk.. Dette er et år siden og traumene henger fortsatt i:P Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers91 Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Ser på bilen ved siden, får høyekontak og hever øyebryna før jeg kjører... Siter If life kicks ass, kick back! "I'd rater push my dodge than drive a chevy" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Haha, ja...med en Octavia ;)Så lenge det ikke står R eller S i fronten på bilen ved siden så bjuder jeg opp til dans :D /M Om det står ///M, etterfulgt av et tall fra 3 til 6 da? ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Om det står ///M, etterfulgt av et tall fra 3 til 6 da? ;) Da gir jeg gass bare forde jeg vil høre M`n brøle! /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 kikker somregel til sia .. ikke redd for å bli stirra på hehe :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg