Gå til innhold

Fr@nk's Golf 1.8 Prosjekt ** Vurderes Solgt** se siste innlegg

Ranger emnet


Fr@nk

Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var pen denne:D likte vinter utseende best:op: hehe, hvordan var disse angel eyesa du hadde før, gikk det å koble av AE og bruke vanlig park?

Takker :) Det var 3stk w5w parkpærer i hver ring, så du kunne plukke uti de og kjøre uten ringer om du det ville, eller en for den slags skyld :p

Pen bil! Ligger mange timer bak den der! Du mangler ikke arbeidslyst :P Hva sa onkel til sotinga frem da?

Tanx ;) Ja det skal jeg love deg!! hehe...

Ble faktisk stoppet to ganger på under 2uker, en gang rett utenfor gardermoen, da kom de etter med blålys å styr så jeg svingte inn på nærmeste bensinstasjon. Da sa de at jeg måtte fjærne filmen og streameren med en gang, og koble av de oransje "blinklysa" mine. Så jeg gjorde alt det uten å krangle, så han sa jeg var heldig nå at han ikke ga meg bot selv om jeg kjørte på parklys og grøftelys på kvelden :D

 

Og med en gang jeg kom hjem (ca 600km unna) var det bare å kleise på filmen igjen, for tenkte at det kunne ikke de finne ut :P Så ble stoppet igjen på lørdag av den lokale politien (hadde park+tåke da også) Ganske greie politifolk egentlig, for han sa at jeg burde fjerne sotinga og streameren snarast, så jeg for hjem og byttet sideruter og fjernet streameren og møtte opp på kontoret på mandag og viste det til de, og de var godt fornøgd:)

Og har til nå fått 0,- i bot! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå kjøpt meg Trimkam fra Velox (268*) og den kommer sikkert til helgen:) Var å sjekket opp hva nye ventilløftere kostet hos møller, 300kr stk!!! Men ringte velox og de sa at det var egentlig ikke nødvendig å bytte de om ikke motoren var gått langt eller tikket.

 

Driver og spekulerer i å sette tilbake orginal fangeren framme, evnt med catkiller i stål under, hva synest dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå kjøpt meg Trimkam fra Velox (268*) og den kommer sikkert til helgen:) Var å sjekket opp hva nye ventilløftere kostet hos møller, 300kr stk!!! Men ringte velox og de sa at det var egentlig ikke nødvendig å bytte de om ikke motoren var gått langt eller tikket.

 

Driver og spekulerer i å sette tilbake orginal fangeren framme, evnt med catkiller i stål under, hva synest dere?

 

Smell på orginalfronten:D hehe

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken årsmodell er bilen din a? Viktig at du har doble ventilfjører når du skal ha den kammen. :)

Husk å bestille kila tl kamdrevet. Kan være noe vrient å få av den gamle.

Motoren er 94".. Snakte med velox, og de sa at det skulle gå bra:) Ja kan hende jeg må det..

 

Smell på orginalfronten:D hehe

Hehe redd for det jah :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig røff 3`er.Tøft bygd :).Likte den skikkelig :)

1x 

1x 88 Vw Passat (Delebil) (X)

1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x)

1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x)

1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)
1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x)

1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x)

1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X)

1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x)

1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x)

1x 96 Vw Passat 1,9 TDI

1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x)

 

 

VW 4-LIFE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Lenge siden jeg har vore inn å oppdatert her gitt :p

Men fann noen bilder jeg tok i sommer med RS-fronten på, (men til dere OEM elskere så er org fangeren på plass.. hehe)

IMG_0425.jpg

IMG_0739.jpg

IMG_0827.jpg

IMG_0815.jpg

 

 

Så etter disse bildene har ikke jeg gjort store endringene bortsett fra å bytta front, og tatt bort US-looken.

Har gjort litt små detaljer som Plasma skiver i instrumentet, montert Powerflex foringer bakre i bærebro + venter på de i bakakslingen;)

Var å kjøpte meg vinterbil også:P

IMG_1806.jpg

 

Så omtrent slik er den nå:)

IMG_2116-1.jpg

IMG_2111.jpg

IMG_2057.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har litt planer i vinter i.o.m. jeg har kjøpt vinterbil;) :

Muligens 9x16 ET15 Brock B2 bak og 7,5x16 ET 25 forran, med strekk :D

Cleane den litt(fjerne skjørt, org bakfanger og sveise emblem og viskerhull på bakluka)

Valse og bredde skjermer bak

Litt lavere???? :)

 

Bilder med de felgene jeg lurer på (dårlig bilde, men de eneste)

DSC04300.jpg

 

Hvem vet:)

Endret av Fr@nk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår