Gå til innhold

Fr@nk's Golf 1.8 Prosjekt ** Vurderes Solgt** se siste innlegg

Ranger emnet


Fr@nk

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Pen bil!

Bodde i Holvik fram til jeg var ca. 10 år, moro å se at folk fra gamle trakter kan bil :)

Hehe, ja går noen bra biler her ute :)

feteste golfen jeg har sett! nydelig gjenomført.

 

hvor fikk du tak i stylingen?

 

mye koster det å lakkere bil i norge? du fikk det vel ganske billig ettersom far din driver lakkverksted?

 

Takk for det :)

Skjørt, hekk, spoiler på bakluka, og rs-fanger bestilte jeg på BS-Bildeler ;) Ellers er det org front på den nå, med VR6 leppe.

 

Er faktisk usikker på hva det koster å lakke en hel bil, er vell ganske avhengig av hvordan utgangspunktet er(rust, bulker osv..)

Men ja, fekk det billigere ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Hei du, Nei er vanlig flattstål som er brukt:)

Husker ikke hvor tykt det var, men er ganske tykt

 

ok, takker :D

 

en ting, de svarte lyktene og blinkersa du hadde på var temmelig heftig :) hvor mye er det lov å sote lykter egentlig?

har noe sotelakk liggende. går det an å sote så mye med lakk?

Endret av FR33DY

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
ok, takker :D

 

en ting, de svarte lyktene og blinkersa du hadde på var temmelig heftig :) hvor mye er det lov å sote lykter egentlig?

har noe sotelakk liggende. går det an å sote så mye med lakk?

Sånn som jeg har forstått det, er det ikke lovå sote lykter på denne måten.. Ja ikke noe problem å sote så mye med lakk :)

Baklyktene mine er lakket og de framme var kun 24% Solfilm på ;)

 

Hvordan gjør man dette?

 

Har også laget til american-look på blinklysene:

DSC03191.jpg

DSC03199.jpg

 

 

Jeg brukte pæreholderene fra noen sideblinklys og borra/fila til et hull i blinklykta og kobla det inn på parklyset, ganske enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort lite med bilen så langt i vinter, iom her har vore 3mnd med sammenhengende snø her på vestlandet nå :confused:

Men kom endelig noe regn nå en dag, så jeg fekk flytta bilen, og valsa skjermene så jeg får plass til hjula :D

Det blir: Brock B2 9x16" ET15 bak med 215/40-16 Khumo dekk

Brock B2 7,5x16" ET25 forran med 195/45-16 Yokohama S-Drive

 

Litt bilder fra prosessen: (beklager de meget dårlige mobilbildene)

DSC05030.jpg

DSC05032.jpg

DSC05038.jpg

DSC05031.jpg

DSC05039.jpg

 

Skjermane må sparklast og lakkast etter valsinga fordi dei ble dratt 20mm på kver side, så dette vil bli gjort så snart all snøen er vekk, og eg og pappa får tid ;)

 

Har og kjøpt enn rull med proff solfilm fra usa (e-bay) på hele 36m (100feet) så blir nok soting av hele bilen en dag også :D

 

Og ellers er planane frammover:

-Lakke bakskjermer

-Fikse sideskjørt og lakke de

-Ei extra VR6 leppe som er lakket

-Skikkelig rubbing og polish av hele bilen

-Montere Powerflex foringer i bakakslingen (har de liggende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår