Einar Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 vil du anbefale SL100 og SL120, eller SL100NG og SL120NG? Er stor sjanse for at det blir en bestilling plutselig... Prisforskjellen var på 100 per element. Vurderer å putte noe inn i bakluka for litt bass, skal væøre plass til barnevogn som må tenkle plassbesparende... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Ville nok gått for NG'ene, litt større diskanter på dem. Gamle SL100 er dessuten utgått nu. Prisforskjellen var på 100 per element. Dagens flisespikk allerede; prisforskjellen er 100,- pr. par... ;) Vurderer å putte noe inn i bakluka for litt bass, skal væøre plass til barnevogn som må tenkle plassbesparende... I 123'en var det ihvertfall plass til 8" i bakluka, så det bør vel gå i din også... Et par flate X-plain 8" til 1400,- f.eks.; Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Da har jeg bestillt SL100NG og SL120NG, samt betalt dette. Stussa litt på kontonummer jeg fikk på mail, men gikk utifra det stemte, Skrev ordrenummer i meldingsfeltet, så da satser jeg på å få montert noen nye høytalere i bilen min snart, vi får se hvbordan resultatet av dette blir... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg