Gå til innhold

Min første E39 og da med div spørsmål!

Ranger emnet


2maz

Anbefalte innlegg

Har da annskaffet meg en bmw nr 5 på merittlisten min. En 523 E39.

 

Lurte på om noen hadde et bilde av en bmw m5 fanger med avtagbart hengerfeste.

Og om noen vet hvordan det er å kjøpe m5 frontfanger uten lyktespylere på fra før, om det er lett å montere de orginale på der da.

Eventuelt må jeg bare bestille alt orginalt med alt.

 

 

Takluken, den går ikke helt bak. Regner med det ikke skal være slik så da lurer jeg på om det er mye styr å ta den ut.

 

Interiør listene, er disse limt eller klipset på? Bare rive for å få de av?

 

 

Dekk og felg. Maks innpress maks dim på dekk og felg før dette blir problem utav.

Og da eventuelt maks senk?

 

 

 

Flere spørsmål dukker nok opp ettervhert.

Endret av 2maz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Har da annskaffet meg en bmw nr 5 på merittlisten min. En 523 E39.

 

Lurte på om noen hadde et bilde av en bmw m5 fanger med avtagbart hengerfeste.

Og om noen vet hvordan det er å kjøpe m5 frontfanger uten lyktespylere på fra før, om det er lett å montere de orginale på der da.

Eventuelt må jeg bare bestille alt orginalt med alt.

 

 

Takluken, den går ikke helt bak. Regner med det ikke skal være slik så da lurer jeg på om det er mye styr å ta den ut.

 

Interiør listene, er disse limt eller klipset på? Bare rive for å få de av?

 

 

Dekk og felg. Maks innpress maks dim på dekk og felg før dette blir problem utav.

Og da eventuelt maks senk?

 

 

 

Flere spørsmål dukker nok opp ettervhert.

 

Jeg kan legge ut bilde av min med hengerfeste senere i kveld.

 

Jeg fikk skjært høl i m-frontfangern før lakkering til lyktespylerne. Bruker de originale dysene.

 

Takluken vet jeg ikke no om.

 

Interiørlistene på dashbord og dører er klipset og er bare å rive av. Midtkonsollen rundt girspaken er litt mer komplisert. Sitter skruer under girmuffa og du må av med koppholder og luftdyse bak for å komme til skruer i bakkant for å demontere.

 

Jeg har 265/30-19 bak og 235/35-19 foran på min 540 og det funker fint. Innpresset er ET 15 eller no i den dur mener jeg på 5-serie. Har 8,5" breie felger foran og 9,5" bak. GÅr fint med 10,5" og. Senke kan du vel gjøre så mye du vil av. Selv har jeg handlet 40/20 senkesett da jeg vil at bilen skal være brukbar om vinteren og jeg gidder ikke kjøre skrått over fartsdumper ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår