mrkrauser Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 hvor vanskelig er det å stramme inn registerema på en passat 1994 Gl ? og hvor lang tid sånn ca tar det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Reima skal stramme seg selv, og byttes ved jevne intervaller. Er reima for lang, er enten reima for gammel, eller strammeren kaputt. Tar forbehold om at det er noe sære greier på gammel passat, men det tviler jeg på :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrkrauser Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Okey, for det er mange som sier at den må settes på plass/strammes riktig, hvis ikke så ryker hele greia. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg