merscha Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Heisann! Jeg har en 82 Polo steilheck, og lurte på om man får noe styling til denne? Kunne tenkt meg fangere, skjørt ++ Casper Siter '85 Audi 80 Quattro '76 VW T2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by merscha Heisann! Jeg har en 82 Polo steilheck, og lurte på om man får noe styling til denne? Kunne tenkt meg fangere, skjørt ++ Casper legg inn et bilde a.. Ekke sikker på hvordan den ser ut .. :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Etter min mening skal ikke en slik bil "styles" med plastikk. Karrosseriarbeid, understell og små hjul er alt som trengs.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Slike biler er best når de er clean, lav, og med små felger. dietrich har "rs" fangere til den.. se på avataren til P-o-l-o-l-a-r-s. han har slike. koster ca 3k for fremme og 3k for bak, nytt. :D :D :D masse senking og små felger er det folket vil ha!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Ja, plast er ut! :op Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by pololars Ja, plast er ut! :op jepps.. vil se mean green CLEAN maskin til sommeren uten plast! enjoy: http://www.polo-2.de Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by merscha Heisann! Jeg har en 82 Polo steilheck, og lurte på om man får noe styling til denne? Kunne tenkt meg fangere, skjørt ++ Casper Når vi får slike spørsmål, er det vel rein høflighet å hjelpe mannen på vei med noen bilder til inspirasjon ;) ikke steilheck, men likevel.... Litt plastikk, men likevel.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 ja vel da!! hehe blir ikke mye bedre enn dette.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merscha Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by merscha Heisann! Jeg har en 82 Polo steilheck, og lurte på om man får noe styling til denne? Kunne tenkt meg fangere, skjørt ++ Casper Takk for responsen folkens!! Er det da noen som vet hvor vanskelig/mye jobb det er å konvertere til en G40 motor (det er en 1.1 Formel E). Jeg har tidligere bygd en Golf 1 om til G60 turbo.... Motorfester, girkassefester og lignende... ? Siter '85 Audi 80 Quattro '76 VW T2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by merscha Takk for responsen folkens!! Er det da noen som vet hvor vanskelig/mye jobb det er å konvertere til en G40 motor (det er en 1.1 Formel E). Jeg har tidligere bygd en Golf 1 om til G60 turbo.... Motorfester, girkassefester og lignende... ? Hør med runar piercing (polog40 eller.no her på forumet) eller polo classic på forumet... de har begge meget god erfaring med dette Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 motorfester, girkassefester og det er likt. siden du ikke har NZ eller 3F motor, så trenger du ledningsnett bak også.. ikke veldig mye arbeid, blir litt tull med g-laderen, ny intercooler må tilpasses og rør fra g-lader til innsug må lages/tilpasses. er relativt straight swap. holder på med samme greiene selv, bare med turbo... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Turbopolo!!! Tøm pmboxen din!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg