Passat eier Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Har en passat 2002 model 1,9 tdi. Har netopp byttet termostat og diverse småsaker. jeg fylte på esso rosa frostveske. har kjørt ei uke nå, kjøleveska forsvinner, den som er fortsatt i tanken er brun, hva betyr det??? ser noen på forumet skriver at da er topp pakningen defekt???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat eier Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 ingen som vet noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 sikker på du ikke har hatt på blå frostvæske en gang?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 kan være at oljekjølern er gåen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Om det ikke er "majones" i vannet, så vil jeg tro at det betyr at det ikke er kjølevæske, men vann du har i systemet, og at brunfargen er misfarging\rust i vannkanaler... :) Om bilen går som den skal, så ville jeg ikke bekymra meg, men kanskje skylt ut kjølesystemet med et eller annet vidundermiddel? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat eier Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Om det ikke er "majones" i vannet, så vil jeg tro at det betyr at det ikke er kjølevæske, men vann du har i systemet, og at brunfargen er misfarging\rust i vannkanaler... :) Om bilen går som den skal, så ville jeg ikke bekymra meg, men kanskje skylt ut kjølesystemet med et eller annet vidundermiddel? Bilen går som den skal, men all kjøleveska forsvinner!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 hmmm hørtes ikke låvanes ut..... Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat eier Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 hmmm hørtes ikke låvanes ut..... ????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Da har du mest sannsynlig gåen toppakning, slik at kjølevæska lekker inn i sylindrene dine, men tett rundt oljekanalene, så du ikke får olje i kjølevæska... Antar du har sjekka om du har noen lekkasjer etter du bytta termostat? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 høres ut som toppakning dette ja.. det brune i kjølevannet ditt er vel olje som lekker litt inn der.. ville nok prøvd å tette litt så ikke altfor mye olje lekker inn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg