krest Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Hei, har laget et par enkle flenser på eksosen. To plater som jeg med skruer presser mot hverandre. Har tenkt på eksospasta, men tviler på at dette er løsningen. Så lurer jeg på om det finnes noe "mykt" matreale som vil tåle varmen? Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Tja, Biltema har noe her og her. Egentlig beregnet på peis og vedovn, men fullt brukbart til eksosflens også. Tåler 1100°C også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Ahh stemmer! har sett slikt på båteksos osv thx Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Er det der egnet til demonteres og remonteres igjen? Eller blir det veldig engangs og fastlimt? Blir det tett om man limer en strimmel på hver halvdel f.eks? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet August 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Ja det kan lett demonteres osv, ble helt tett med bare eksospasta. Virker som det skal holde :D Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg