Gå til innhold

Kjøp av ny bruktbil.

Ranger emnet


aasen90

Anbefalte innlegg

er ikke alle som kjører så "nye" biler her vettu. kansje derfor ikke så mange har så mye og si desverre. skulle hjulpet deg jeg du får si i fra vist du skulle kjøpt deg en 318is da kan jeg mere hehe :P ikke kjøp 318d alt for lat og kjedelig

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte en bmw 318d 06/07 elns på kjøreskolen. Vet ikke om det var særegent for akkurat den bilen, men elektronikken i seteinstillingene var ikke alltid like velvillige, særlig luftputene på sidestøttene i setene. Ellers så var det en god og sterk bil. Klarte å ligge i 35 km/t på 6. gir, men da tok det tid før den akslererte opp, men det gikk så vidt :p

-99 Astra G sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører en 08mod. var noe kluss med rattlåsen min. elektrisk rattlås. siden det ikke er vanlig tenningslås. den laga pussig lyd og ei lampe i instrumentet. ellers er det vel ikke noe. vet ikke om det er noe gjenganger men. ellers er det en drit deilig bil.

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svigerfar har en 06mod 320da ikke no problemer med den. har ikke hørt noe nevneverdig om automatkassa på disse bilene, men det er bare en bil dette å. tror ikke på feilfrie biler.

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår