Gå til innhold

Problemer med ladestrøm

Ranger emnet


opelsladd&blårøyk

Anbefalte innlegg

Har problmer med en toyota tercel 83 mod. Dynamoen brant etter at den ble kjørt med en liten tur. Da ladet den rundt 17V målt på batteri.

 

 

Etter at dynamoen ble byttet(ny) lader den helt opp i 19V. Normalt skal den ligge på rundt 14,4V

 

PS: er innebygd regulator!!

 

Noen som har peiling på hva dette kommer av???

 

 

 

Trenger svar raskt...

Kjør hardt, kjør stil med Audi uten tvil!!!

 

Audi 90 2,2 10V

Omega B 2,0 16V "Prosjektbil" (Solgt)

Ford Granada stv 87mod "langtids prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål resistansen i alle ledningene dine. Min KE20 lada >16V og blåste pærer fortløpende. Det viste seg å være over en volt tap mellom dynamo-reg-batteri et sted. Det gjorde at regulatoren leste for lav spenning på batteriet og guffa på litt ekstra. Ny kabel var tingen for meg.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår