RaCk Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Ville dette ha noe for seg? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 http://www.aquamist.co.uk Mener det var det siden het. Der tror jeg det sto noe om at man kunne gjøre det, men det var ikke så mye å vinne. Du finner det sikkert på siden der et sted. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Jeg har hørt at det skal være noe å hente på å kjøre vanninnsprøytning på en N/A bil fordi når vannet (obs!: finforstøvet) kommer inn i forbrenningsrommet skal det visstnok gjøre det så at stemplet har lettere for å komprimere blandinga. Er bare noe jeg har hørt da, har ingen anelse om det stemmer. Er jo bare å prøve? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Jeg har planer om å sikte veldig høyt innen NA tuning. Vil ikke dette hjelpe til med å få ned temperaturen på motoren? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by RaCk Jeg har planer om å sikte veldig høyt innen NA tuning. Vil ikke dette hjelpe til med å få ned temperaturen på motoren? Det vil det helt sikkert. Men hvis det har vært ufattelig supereffektivt, hadde nok vanninnsprøutning på N/A-motorer vært mye mere utbredt og kjent. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 I teorien høres det riktig ut at vanninnsprut vil øke effekten en god del pga. at vannet vil fordampe inne i sylinderen og ekspandere slik at det vil bli en "turbo effekt"... Mere luft du har inne i sylinderen,jo mere bensin kan du måke på med og dermed MERE EFFEKT!!! :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 ok. hva trenger jeg? hehe. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 på www.aquamist.co.uk har dem det du trenger.. 1. stk. høytrykks vannpumpe m. trykk reg. 1-4 dyser som er ment for vann 1. stk vann tank + litt slanger,rør og ventiler.... Hva slags bil er det ment til?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Her har du nitrogenoksid systemer og vann insprut... Dette ligger i England så det er bare en liten svømmetur så har du det du trenger... Ikke så gærne på pris heller.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 to 5kg tanker med NOS og komplett anlegg bestilt. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 :D :D :D 2x5 kg. er mye..!! Hvor har du bestillt,og til hvilken bil er det ment til??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 bestilte hos http://www.sverrekahrsracing.no/ ettersom dem har 25% avslag for alle som kjøper i Januar. :) Derfor så mye. hehe Hvordan bil det er til er hemmelig. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 hva kjøpte du og pris? Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 pris vil jeg ikke legge ut her. Kjøpte komplett NOS anlegg med to 5kg flasker. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Kompresjonen vil jo bli høyere under vanninnsprøytning. Suppen man enten suger eller trykker inn tar mere plass. Ergo mere effekt. Vann skal visst eksplodere det og bare det blir varmt/trykk nok har jeg hørt :rolleyes: Go RaCk! :D Edit : Skulle kanskje lest en annen tråd her før jeg posta, ble vel omtalt ganske bra der dette her..:o Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg