Gå til innhold

Haltech på S2/RS2 , trenger hjelp med map

Ranger emnet


blixern

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

det vet jeg , å dyno skal jeg på...

problemet er att nærmeste dyno er 75 mil unna, så tenkte å vær litt sikker på att all komunikasjon mellom motor og sprut funker.

 

Problemet er att når jeg har 2000 rpm på varm bil, så forteller Haltechen min att jeg f.eks har 10200rpm ....

 

Kan dette være svinghjuls sensorene som er gærn ? eller hallgiver i fordeler?

1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna)

1x Raddo prosjekt

1x Polo 1977 (retro bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du....

 

Hvilket Haltech er det du har? Jeg vet om et par personer i Bodø som har en viss erfaring med haltech. Ingen eksperter, men har drevet å plagdes med dette sprutet selv og kan kansje hjelpe det litt på vei.

 

Om du alikevell har tengt deg til nermeste dyno, regner jeg med du tar turen opp til SHS i Tromsø? Isåfall anbefaler jeg deg på det STERKESTE. Bestill nytt VI-pec sprut med det samme. Det høres kansje litt råflott ut til å begynne med å kjøpe nytt sprut når du allerede har et. Men tro meg, det du må legge ut for et nytt sprut SPARER du inn over kort tid. Første plass du sparer penger er tusenlaper med spart tid i benken. Annvennelighet på et sprut er gullverdt når det kommer til bremsetid. Og HALTECH er IKKE kjent for å være et sprut der det går fort å effektivt å mappe. Det andre er stabilitet. Ingen vitts i å ha et sprut der du ikke får samme verdier for hvert drag.

 

Om du ringer Håvard på SHS performance i Tromsø (93816000), får du garantert en GOD pris på Vi-pec samt mapping.

 

I tillegg får du GOD service og garantert bra resultat.

 

 

Lykke til.....

 

(fra en som har hatt TRØBBEL med Haltech ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår