bilfantom Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 (endret) Lurte litt på å chiptrimme denne og tok av deksel over motoren, men finner ikke noen common rail sensor? noen har har erfaring fra denne type installasjon? Lar det seg gjøre - noen anbefalinger til type? :drive2 Endret August 1, 2009 av bilfantom Skrivefeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Prøvd Google?:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilfantom Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Ja har sett på google - men fant ikke noe som hjelper - annet at "alle" har chiptuning til salgs - men jeg må vite om dette lar seg gjøre før jeg kjøper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Hva med å spørre de som selger denne sulamitten? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242R Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Hei... er det 90hk eller 109hk? Jeg driver med chiptuning og holder til på kongsberg(3mil fra deg).Det gir 30hk +50nm extra og fungerer mye bedre enn tuningbokser som kun går på diesel trykk. http://www.chip-power.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg