S3_Audi Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Jeg mistet min eneste nøkkel til min mercedes her om dagen! Har vært på mercedes-verksted og prøvd å bestille ny nøkkel, men viser seg at det har blitt byttet låser over hele bilen uten at det er registrert i systemet. Så det jeg har gjort nå er at jeg har skaffet meg en ny låsesylinder til tenningslåsen. Men Jeg aner ikke hvordan man får ut den gammle låsesylinderen:( Noen som vet hvordan man får ut denne? Bilen er en 1985mod Mercedes 230E w124! Siter 1986 Audi 100 cc 2,2 10V (Solgt)1985 Mercedes 230E AMG-look (Solgt) 1995 Mercedes C180 (Solgt) 2005 VW Golf 1,9TDi Sportline (Solgt) 2001 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Har du låst deg ute? Er bagasjerommet åpent? I såfall kan du mekke til en grei pinne, og stikke den inn gjennom baksetet, for å åpne låsen, sånn at du kommer deg inn i bilen. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Har du låst deg ute? Er bagasjerommet åpent? I såfall kan du mekke til en grei pinne, og stikke den inn gjennom baksetet, for å åpne låsen, sånn at du kommer deg inn i bilen. Og bensintanken som ligger mellom bagasjerommet og setene er ikkeno å bry seg om? Er hel vegg der kompis. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Antar at trådstarter trenger hjelp til å bytte tenningslås, ikke komme inn i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Tenningslåsen sitter mest sannsynlig med en låsesplint/skive av et slag som du må vippe av, så er det et stag som går ned til låsekassen som du må nefte av. Uten at jeg vet hvordan det er på denne bilen så kan det hende låsen må "skrus" ut av noen spor/hakk. Bare å prøv deg frem :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Mista nøkla til ei mærce jeg hadde før. Bendte ut førerdøra i overkant, fikk brekkjernet på dørhåndtake,banka ut innmaten med hammer og meisel, og døtta et stor skrujern inn i tenninglåsen. Gjort i "tyverifart". Det var en 87-modell. Hilsen SKURKEN =) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3_Audi Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Tusen Takk for alle svar:) Er bare drittvær ute nå for tiden så skal skrive inn igjen når jeg har prøvd det ut:) Siter 1986 Audi 100 cc 2,2 10V (Solgt)1985 Mercedes 230E AMG-look (Solgt) 1995 Mercedes C180 (Solgt) 2005 VW Golf 1,9TDi Sportline (Solgt) 2001 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg