General_AS Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 G'day! Jeg har en passat 94mod, og har møtt mye problemer vedrørende kupevifte og motstanden. "Motstands-brikken" streiker og har nå byttet motstand på samme vifte to ganger. Kjøpte nå en brukt vifte- og motstand hos høggern. Dette funket i ca.10min, men møtte igjen samme problemet. Det virker som om problemet ikke ligger i vifta eller motstanden, da den kutter! Vifta går på full guffe, men ikke på nivåene 1, 2 og 3 når den skal møte motstand... Er det noen "reodor-felgen"-personer som har peiling på hva som kan være problemet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Funker den alltid på full guffe? Motstanden kan du kontrollere med et multimeter. Har du byttet vifte og motstand flere ganger, så ville jeg mistenke at det er dårlig kontakt i viftebryteren eller i tilkoblingen til denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themps Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 tips: strekk en ledning mellom di 2 yterste kontaktan på motstanden. på øversiden. ikke på lednings nettet, men på insiden. sett en 30amp sikring imellom. så e den like go som ny :P funker på alle biler.. Siter passat 1997 3b rocky 1985 2L offroad (x) accord 1988 2.0exi vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syncrokjell Skrevet Oktober 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 heisann - motstand på min Audi 80 1,9 Tdi 93-mod er sikkert defekt. Vifta virkar berre på 3 & 4. Såg på motstanden i går kveld - kontaktene står i ein 4-kant - korleis kan eg bruke metoden din Themps? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg