Tiller Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Jeg har lyst til å montere oljetemp måler på min 77mod 1,6. Er det noen her som har gjort dette før? Går det ann å sette på en adapter ved oljefilteret eller må mann gjøre det et annet sted? Siter Alfa Romeo 159 SportWagonFiat 850 Sedan Puch Maxi S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Du kan kjøpe adapter på biltema som du setter mellom motor og oljefilter. Der kan du skru inn oljetrykk og oljetemp blant annet. Ellers så gjør de fleste det slik at dem sveiser inn en giver i bunnpanna. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Du kan kjøpe adapter på biltema som du setter mellom motor og oljefilter. Der kan du skru inn oljetrykk og oljetemp blant annet. Ellers så gjør de fleste det slik at dem sveiser inn en giver i bunnpanna. Sikker på at adapteren til biltema passer golf 1? Siter Alfa Romeo 159 SportWagonFiat 850 Sedan Puch Maxi S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Det fins vel en 2-3 forskjellige gjengestandarder, så din bil bruker en av de. Så biltema har nok en adapter som passer. De har også en type som skrus mellom oljefilter og motorblokk, som et avstandsstykke, der det er plass til to følere. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Det fins vel en 2-3 forskjellige gjengestandarder, så din bil bruker en av de. Så biltema har nok en adapter som passer. De har også en type som skrus mellom oljefilter og motorblokk, som et avstandsstykke, der det er plass til to følere. Ja var den adapteren jeg tenkte på om passet på 1'ern min. Noen som vet? Siter Alfa Romeo 159 SportWagonFiat 850 Sedan Puch Maxi S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 ja den passer,har akuratt vert å montert på min golf 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Kan også backe denne opp jeg, den passer helt perfekt! Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Har nå montert en sånn adapter, men ser at den lekker litt. Hva kan jeg ha gjort galt? Siter Alfa Romeo 159 SportWagonFiat 850 Sedan Puch Maxi S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Juni 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Sjekk att o-ringen ligger rett på adapteren og ikke er krøllet,sjekk også att pakningen på oljefilteret ligger rett. Vist ikke det virker stram adapteren mer,oljefilteret skal bare strammes det du klarer for hånd og så skal pakningen på oljefilteret smøres inn med olje. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg