Gå til innhold

Å lage vanninsprøytning!

Ranger emnet


Roberto

Anbefalte innlegg

er det ikke bare og kjøpe et ferdig kit? kosster jo i underkant av 3000kr ferdig levert http://www.snowperformance.net/product.php?pk=83

 

Kanskje det ikke fantes i 2004 når denne tråden sist var framme i lyset...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte et kit til min 6,5 TD Suburban, som jeg gleder meg til å montere.

Kittet var veldig bra, og med ei pumpe som, unnskyld utrykket, hadde "rævkjørt" alle de innsprøytningspumper jeg har sett.

Ser at det er et kit til 245dollar her. Med frakt kommer dette på under 300bux, også kommer pappa stat og skal ha sine 25% og Posten og skal ha 200 for å fortolle. Men 2500 kroner er ikke så verst det heller???

 

Vet tråden er gammel, men fortsatt aktuell.

Må le litt når jeg ser "driftingbiler" hvor halve fronten er byttet ut med en diger radiator.

Sæææærlig at den er effektiv når du ligger i bræi rundt i løypa.

DA kommer waterinjection til sin rett- vil jeg tro.

 

Men... Det ser jo ikke så kult ut da, og er vel ikke så mye damemagnet...

 

Edit: la inn linken til kitet

Endret av Roy001
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken din funka dårlig :)men ja, dette var en interresant tråd.Fikk lyst på dette selv. noen som har en god how to do?Gjerne med bilder og åssen deler de har brukt. Evnt en link på kitt. Har ikke noen værsting bil men snurre har den :)

Conan den uberørte. FTW, like i give a shit.

X antall BMWer

2 Harley D.

70 Buick Skylark GS Coupe M NOS

69 Pontiac Firebird 454 cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss nå ble jeg nesten litt overasket. Flere som har sakt jeg burde montere vann innsprut men har bare slått det fra meg da jeg har tenkt at det koster for mye og er for innviklet. Men hvis man får ferdige kitt til 3 lapper skal jeg jaggu vurdere det.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Lurer på om det går an å vekke denne gamle tråden til live igjen... jeg gjør et forsøk.

 

Har en 1990 Nissan Patrol Y60 2,8TD som sikkert kunne hatt godt av litt vann/vinduspylevæske innsprøytning. Tenker evt. å lage dette på den absolutt billigste og enkleste måten og har derfor et par spørsmål jeg håper å få noen innspill på.

 

1. Noen som vet hvor man kan få tak i en trykkbryter som aktiveres ved. f.eks. 0,3-4 bar eller deromkring, evt. en som er stillbar og billig?

 

2. Trenger også en dyse som jeg mener bør sitte foran kompressorhuset på turboen... forslag til noe som kan brukes og er billig og bra mottas med takk.

 

3. Ser at det tidligere i denne tråden er diskutert hvorvidt turbinbladene til kompressoren på turboen tåler hele dråper eller ikke... flere meninger om dette synes jeg er interessant.

 

 

Fyr gjerne løs med kommentarer.

 

 

Mvh Movikong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår