Gå til innhold

Vw caddy 1984 Vurderes solgt

Ranger emnet


Audi80_kenneth

Anbefalte innlegg

1984 VW Caddy vurderes solgt.

 

Ny oppusset i februar. Noe små plukk må regnes med

 

Karroseri: Fjernet listverk og sparklet i gjenn, RS-frontfanger m/netting, Emblem fri grill, Helsveisa bakluke, Skoda Octavia kanaler, skjerm utbreddere, GTI Forstilling, Ny tecktylert under, snudd bak aksel, Effektanlegg, Sota ruter, "sinna list" angel eys, Takelys m/blinklys i fanger, innfelt T-4 luftintak i forskjerm, Ford fiesta side blinklys, Aluplate i plan, Ny lakkert i fjord.

 

Innvendig: Recaro Stoler, (hull på sjåfør side), Sparco ratt, sparco gir kule, sparco pedaler, Sparco 3-punkt seler, Sort malt tak, nytt trekk på dørene, Realcar målere og turteller, pioneer cd spiller med 12" MTX basser med fronthøytalere, Ukjent forsterker.

 

Motor: 90 hk Audi 80 forgasser motor. som har sett sine bedre dager. Bilen går, Men her må det gjøres en del. Jeg har bare kasta en motor nedi for og få bilen på veien. Har kjørt bilen fra akershus til haugesund og tilbake i gjenn uten problemer men ville ha bytta uansett. GTI ledningsnet ligger klart neddi motor rom,...Sitter til og med olje kjøler neddi der.

 

Bilen har skilter og ingen skyldig avgift. Ble EU-Godkjent i fjor men pga det var et år for tidlig må den Eu-godkjennes, (skulle vært inne i juni). Eneste jeg veit er at 4 hjuls kontroll må tas på den. Go bil og jeg må ikke selge den men har litt lyst på nyere bil og 5 seter. Bilen er i daglig bruk og blir vasket 1-3 ganger i uka og polert 1 gang i månden. Jeg har ikke bygget bilen. Kun kjøpt den som den sto uten motor som gikk.

Ser ann på respons og innteresse blant folket;) men jeg må ikke selge:D

 

Følger også med noen deler.

 

ferdig prutet: 30 000,-

 

4Mediume.jpg

 

DSC00622.jpg

 

DSC00623.jpg

 

DSC00453.jpg

 

DSC00456.jpg

 

DSC00534.jpg

 

69_-1949242420.jpg

 

69_-1392975620.jpg

 

DSC00339.jpg

 

69_-2018122115.jpg

Audi Coupe GT 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår