Gloms Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Det originale rattet som sitter i min 323F begynner og bli veldig morkent og har et stort hull på den siden som vender som vinduer. Må ha teip rundt for at hullet ikke skal bli så stort at det vrenger seg over når jeg svinger. Som dere kanskje skjønner vil jeg derfor ha et nytt ratt. Problemet er bare at jeg ikke vet hvor jeg skal gå for å finne det. Er det kanskje noen her som kan si meg noen nettsider jeg kan besøke for å titte litt? eller om butikker i Oslo omegn jeg kan dra for å titte? Hadde vært flott så jeg slipper å kjøre rundt med Ducktape på rattet resten av sommern ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 (endret) Dette er kjøp & salg forumet. flyttes. ups ;P Endret Juli 25, 2009 av Margido Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 Aaa, gikk litt surr i foruma der :P Noen som kan hjelpe meg med ratt a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Dette er kjøp & salg forumet. flyttes. Og dette er Annet bilrelatert. Flyttes til Mazda 323 forumet. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Skal si denne tråden ble kastet rundt :D De selger ratt på mekonomen, torshov bilrekvisita og bilxtra/cdcardic blant annet. Jeg vil råde deg til å kjøpe et ratt i skinn, og ikke i kunststoff, da de er bedre å holde i og varer lenger. Du må også ha et rattboss/rattnav som passer til din bil, da rattene er universale. Dette selger de somregel der de selger rattene. Rattet må vel også være tuv-godkjent til din bil for å få dette gjennom en eu-kontroll. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Så hvis jeg kjøper f.eks et ratt til 1500 hos mekonomen, hvor mye tror dere det vil koste med rattnav og TUV godkjenning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Rattnavet koster vel 3-400. Sjekk at både nav og ratt er tuvgodkjent til din type bil når du kjøper det. Da er alt i orden. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gloms Skrevet August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 (endret) Var innom Mekonomen, men de måtte bestille og da får jeg ikke ta i og se på rattet før jeg får det. Er det andre som kan ha noe i samme duren som det jeg har lyst på? Har vært innom bilxtra og torshov Så på et sånt Century Sport ratt: http://webkat.mekonomen.se/inetkat/default.asp?hbutik=6024-000&hsprak=N&htider=Man%2DFre+08%3A00%2D18%3A00+L%F8r+10%3A00%2D16%3A00+&hadress=Smalvollveien+46%2C+0667+Oslo%2C+Tel%3A+2320+7800&hepost=firmapost@mekonomen.no&hregnr= Endret August 2, 2009 av Gloms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg