boschern Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 kan noen fortelle meg hvordan denne skal kobles og om denne typen virker? :) http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=1958 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre2104 Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 skal du ha deg sentrallås i mk3 ville jeg nok hørt med høggern om de har noe..;) finndel.no Siter (X) Audi A4 Avant, 2002 (x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral) (x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet August 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 har jo sentrallås no.. men vil ha fjernstyrt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Hadde våre fint ja :) Du kan velga om du ska ha på 2 eller 4 dører ser eg... Kjøp så finne du sikkert udav d ;) så kan du sei t meg kossen du jore d :D Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Den du har linka til funker ikke G3. Denne derrimot, http://www.rclick.co.uk/product_info.php?cPath=50&products_id=371 , hadde jeg på min. Kjempelett å montere. Kobler den boksen som følger med mellom den orginale. Sitter under høyre baklykt. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 hmmm, du feste ikkje den orginale nøkkelen t den nye bryter tingen der, men må bestila nye nøkkel me koden som du har på låsen ??? elle.... Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr@nk Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Som TL3518 sier, den fra Rclick er ganske enkel å montere, og funker bra:) Siter VW Golf MK3 Prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 hmmm, du feste ikkje den orginale nøkkelen t den nye bryter tingen der, men må bestila nye nøkkel me koden som du har på låsen ??? elle.... Hvis du ser lenger nede på sia jeg linka til, ser du masse bilder av nøkler. Sammenlign de bildene med org nøkkelen og finn den som er lik. Alt står forklart, om du bare gidder å lese Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 (endret) den der ser jo bra ut:) va jo ikke all verdens pris heller :) takktakk:) men TL3518: må jeg opp me dørpanelene eller slepper jeg d? :) å har 5 dørs... så ikke noe om dt e til 3 eller 5 dørs.. vet du ka den passe til? :) Endret August 30, 2009 av boschern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 Du slipper det. Alt kobles i "hovedentralen" under høyre baklykt. Passer 3 og 5 dørs ja. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 nice :) da bestilles dt nu :) ty m8 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 nice :) da bestilles dt nu :) ty m8 :) Niice! Legg opp en liten guide m bilder når du har fått installert det da. Høres jo veldig lett ut! **Skrives på what-to-do-lista mi! Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet August 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 hehe, ja ska se ka æ klare :P men tl3518, vet du om d finnes et alarmsystem som kan kobles på dette? har et anlegg til ca 30k som jeg gjerne vil beskytte litt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 Dette så jo konge ut, men jeg tillater meg å spørre om noe i tråden her. Har en 95 modell. På denne er kontaktene som går mellom dørene og chassi ødelagt på noen av dørere, men hvis man låser opp og igjen på passjerdør, så låser den tanklokk og bagasjerom. Jeg tenker at dette tyder på at det skal være sentrallås på bilen, men at eieren for to runder siden, ødela dette med å fucke med kontaktene, når han absolutt skulle ha mega overdimm kabel til høytalerne. Noen som kan fortelle meg noe om dette? Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 (endret) Er det noen som har oversikt over hvilke av ledningene bak ved centralen som skal kobles til remote uniten? Har et par alarm/remote som jeg har kjøpt fra USA, men det var å finne de rette ledningene da... Til Sonax: Hvis kontaktpunktene på den store multipluggen i døråpningen er intakte, skal det jo være en smal sak å sjekke tilstanden til kablene med et ohm meter eller en prøvelampe. Må nok beregne å røske av dørtrekket, men er en grei jobb. Er kontaktene vandalisert, vil jeg anbefale avbiter på baklomma, og et besøk hos nærmeste høgger. Golf3=billige deler hos høggern MVH Roy Endret September 12, 2009 av Roy001 skriveleif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg