Gå til innhold

2007 tsi-r

Ranger emnet


LupusCaesar

Anbefalte innlegg

Har noen små spørsmål som sikkert kan besvares her inne. Har akkurat kjøpt en TSI-R, men det er ikke multifunksjonsratt på denne. Er det noe som er relativt enkel og lite kostbart å bytte? Var innom Møller, de snakket om at de skulle ha ca. 10.000,- bare for rattet. Videre så ønsker jeg også å tone vinduene, men finner ikke link til noen som gjør dette. Forslag?

Og en kuriositet, bilen er levert med en 6-trinns kasse, men girkulen har kun markert ut 5 gir. Forrige eier ble rimelig rar i ansiktet da jeg fortalte det var 6-trinn. Noen idé om hvorfor VW har satt på feil kule? Rett og slett en feil? Eller bevisst?

Har ikke fått hørt godt nok på anlegget enda, men om dette skal oppgraderes, er høyttalerene gode "nok" slik at det holder å legge inn en sub? Noen som kjenner til sub'er som kan legges under førersetet? Har en sub formet som tube til bagasjerom, men om mulig så vuderer jeg å legge en skjult under det ene setet.

Forslag og svar tas imot med takk. Hilsen nyrekruttert forumbruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som kan sote rutene dine avhenger selvsagt av hvor du bor i landet, men Riis bilglass er flinke folk på dette. Ser for meg at i Oslo er det nok av firma som gjør jobben. Stort sett alle som driver med glass eller bilreklame har dette i sortimentet sitt. Det blir fort noen tusenlapper for dette. Pris er vanskelig å si på forhånd. Ta en telefon til noen å hør.

Ang. subwoofer under sete har jeg god erfaring med. Er absolultt å anbefale om man vil ha bagasjeplassen til annet enn svært anlegg. De org. høyttalerene henger med en stund men om du liker å spille veldig høyt ryker de til. Pioneer osv. har sikkert greie oppgraderingskit til Golf.

 

TSI-R hørtes gøyt ut! Har du bilder av herligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen små spørsmål som sikkert kan besvares her inne. Har akkurat kjøpt en TSI-R, men det er ikke multifunksjonsratt på denne. Er det noe som er relativt enkel og lite kostbart å bytte? Var innom Møller, de snakket om at de skulle ha ca. 10.000,- bare for rattet. Videre så ønsker jeg også å tone vinduene, men finner ikke link til noen som gjør dette. Forslag?

Og en kuriositet, bilen er levert med en 6-trinns kasse, men girkulen har kun markert ut 5 gir. Forrige eier ble rimelig rar i ansiktet da jeg fortalte det var 6-trinn. Noen idé om hvorfor VW har satt på feil kule? Rett og slett en feil? Eller bevisst?

Har ikke fått hørt godt nok på anlegget enda, men om dette skal oppgraderes, er høyttalerene gode "nok" slik at det holder å legge inn en sub? Noen som kjenner til sub'er som kan legges under førersetet? Har en sub formet som tube til bagasjerom, men om mulig så vuderer jeg å legge en skjult under det ene setet.

Forslag og svar tas imot med takk. Hilsen nyrekruttert forumbruker.

 

 

TMtuning.com selger orginale ratt av alle slag, R32 ratt med multifunk.uten airbag(orginal airbag benyttes i det nye rattet) vil komme seg på ca. 4700,- ferdig fortollet + frakt.

Påsatt feil girkule høres helt utrolig ut :hvaskjera

06 Golf V 2.0 TDI fms Sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår