_MazdaPowah_ Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Jeg har 2 Saga USC 9975 forsterkere som skal drive 2 zachry BX-812 subber å noen andre 6x9" høytallere. Den ene forsterkeren skal drive subbene som jeg har kobla slik at de blir 2ohm å da blir forsterkeren på max 500w. Den andre forsterkeren skal drive hattehøytalerene. Spilleren jeg har er en Pioneer DEH 7500. Er de noen som kan fortelle mej hvor bra lyden blir sann cirka? Har ikke montert de enda men skal gjøre de til helgen. Jeg tenker mest på hvordan bassen blir;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Jeg har ennå ikke bil og annlegg.. men har jo hjemme annlegg og alltid likt lyd.. Tipper hvordan lyden blir er helt opp til ditt oppsett.. Hvis du bruker tid og gjennomfører alt av demping, kasse, montering blir nok lyden en helt annen enn hvis du bare slenger inn delene... Desverre kan jeg ikke si om delene du har er gode\dårlige gennerelt da.. men lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 jeg regner med at anlegget dit kommer til å låte ca sånn: dunk, dunk, dunk. litt etter hvilken sang du hører på. vanskelig å tippe siden alle biler er forskjellig. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Det blir vel overdose med bass tenker jeg, så ville invitstert i et frontsett også. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by Precious Det blir vel overdose med bass tenker jeg, så ville invitstert i et frontsett også. Amen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Montert og testet nå da? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MazdaPowah_ Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Nei dessverre... En kompis av meg bygger kassa til meg så jeg rekner med han blir ferdi me det i helgen. Skal si fra når jeg har montert...kan fortelle hvordan de blei:) Jeg har en mazda 929 84 modell så bensintanken som ligger i baksete-ryggen demper litt for bassen da:( Har hørt noen si 20% men vet ikke sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 jeg har vært med på å bygge anlegg i 929 hardtop coupe før . best å dra fram vinkelkutter og bli kvitt litt metall ihathylla og montere bassere der med kasse under. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg