Sinko Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 (endret) hei fant ut nå for ikke så lenge siden at jeg fikk lyst på en hydraulisk jekk, så skaffet meg en, så er bare det gode spørsmålet hvor er det best å bruke den? jeg har ikke fjerneste anelse på hvor hva er, har bare logikk til å forstå at det kansje ikke er så smart å ta de orginale jekkefestene på kanaler og tynne plater, men aner ikke hvor det er tynne plater og ikke... håper folk forstår og er bedre til å forklare en jeg er så sent på natta=) takk for svar må legge til et par ting til: 1. jekke plasser både forran og bak 2. beste stedene å plaser bukker (både forran og bak)? :respect til alle=) Endret Juli 20, 2009 av Sinko Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 (endret) Jeg pleier å bruke bakakselen og traversen til å sette jekken under. Bukkene setter jeg på bjelkene som er omtrent 10cm innenfor kanalene rett foran festet til bakakselen, og de foran som er ca rett under pedalene. Endret Juli 20, 2009 av Grev1 Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 bak kan du bruke garasjejekk på vanlig jekkepunkt på kanalen så sant den ikke er skadet eller rusten! foran er det noen "buler" ut om du ser innunder og litt fremover i forhold til kanaljekke punktene. Står forsåvidt forklart i brukerhåndboken til bilen =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinko Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 ah ok, tusen takk for svar;) alltid greit å være sikker på ting Siter VW Golf 1.8=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 har også jekket golf under fremre motorfestet der men vet ikke helt hvor bra det egentlig er. gikk som smurt på delebilen og fikk da opp hele fronten på en gang =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg