robycop Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 HEI, jeg eier en golf tdi 2.0 dsg automat 2006 , jeg fikk beskjed fra møller bil i oslo , at jeg må bytte svinghjul etter en Ulyd fra motor / girkasse ...jeg har hatt naf kjøpe test 3 måned siden uten bemerking...kan noen hjelpe meg å finne en billig verkstd for å bytte det`? møller sier det kommer til å koster minst 22000 kr!!!! takk og hjelpppppp!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robycop Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 HEI, jeg eier en golf tdi 2.0 dsg automat 2006 , jeg fikk beskjed fra møller bil i oslo , at jeg må bytte svinghjul etter en Ulyd fra motor / girkasse ...jeg har hatt naf kjøpe test 3 måned siden uten bemerking...kan noen hjelpe meg å finne en billig verkstd for å bytte det`? møller sier det kommer til å koster minst 22000 kr!!!! takk og hjelpppppp!!!! hei et spørsmal til, vet dere hvor mye koster å installere tåkelys på min golf ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finset Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 hei, jeg eier en golf tdi 2.0 dsg automat 2006 , jeg fikk beskjed fra møller bil i oslo , at jeg må bytte svinghjul etter en ulyd fra motor / girkasse ...jeg har hatt naf kjøpe test 3 måned siden uten bemerking...kan noen hjelpe meg å finne en billig verkstd for å bytte det`? Møller sier det kommer til å koster minst 22000 kr!!!! Takk og hjelpppppp!!!! reklamasjon til møller!!!! Siter 06 Golf V 2.0 TDI fms Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robycop Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 reklamasjon til møller!!!! HEI TAKK FOR SVAR, jeg har prøvd det, det går ikke, siden bilen har gått 168000 km !! hvor tror du blir de billigere å bytte svinghjul`? mekonomen? sverige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Det hadde jeg sjekket opp igjen med en annen forhandler. En kolleaga hadde samme problemet på sin 2004 modell før den hadde gått et år. Sjekk at det ikke har blitt byttet tidligere. Har vært en svakhet på disse men manuell kasse i hvertfall. Har bilen vært chippet eller? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Nå bør Møller skjerpe seg litt her. Så og si alle jeg hører om som har en VW har kast i svinghjulet. Dette er tydelig en svakhet på bilene så du bør ikke godta noe sånt. Dersom det ikke plager deg nevneverdig er det ikke en reprasjon jeg vil påstå er livsnødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robycop Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Det hadde jeg sjekket opp igjen med en annen forhandler. En kolleaga hadde samme problemet på sin 2004 modell før den hadde gått et år. Sjekk at det ikke har blitt byttet tidligere. Har vært en svakhet på disse men manuell kasse i hvertfall. Har bilen vært chippet eller? hei, jeg skal snakke med mekonomen om det, vet dere noen som kan bli billigere? svinghjul er ikke blitt byttet tidligere, og bilen er en automat med dsg gear...noen forslag folkens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robycop Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Nå bør Møller skjerpe seg litt her. Så og si alle jeg hører om som har en VW har kast i svinghjulet. Dette er tydelig en svakhet på bilene så du bør ikke godta noe sånt. Dersom det ikke plager deg nevneverdig er det ikke en reprasjon jeg vil påstå er livsnødvendig. hei, det plager ikke meg, kun et lyd -ULYD FRA MOTOR når bilen går på tomgang,.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robycop Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 hei et spørsmal til, vet dere hvor mye koster å installere tåkelys på min golf ? noen som kan anbefale en verksted på dette her? møller sier at det koster opp til 15-17 tusen...for tåkelys.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensA Skrevet Juli 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 noen som kan anbefale en verksted på dette her? møller sier at det koster opp til 15-17 tusen...for tåkelys.. Eg fekk pris i Førde på Berge&co der skulle dei ha rundt 6000 for orginale tåkelys på min Siter VW Passat 1,9Tdi 2003 mod VW Golf 1,9 Tdi 2004mod (solgt) Subaru Legacy 2,2 1992mod (solgt) Audi 80 2,0 1992mod (solgt) VW Derby 1,3 1977mod (oppussing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg