Flasher Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Vinterbil? :D - Blått intriør, type sjeldent i opel, kommer fra en 2.2i GLS - 8 vinterdekk (tror jeg) - 4 alu felger med bra dekk (om j ikke husker feil) (15" alissio) - Profile 6x9" medfølger - Mye deler, slik som starter(e), dynamo(er) osv - EU ok over ett år til - Brekk defekt (aldri virket da jeg har hatt den) Mulig dårlige bremser bak? - Så og si rustfri, det jeg har sett - Bosch senkesett - 85 modell motor TLF: 95223483 Satt ned til 3000 kr grunnet pengenød Avhentes Kongsvinger/omegn kan evt møtes over lengre strekker ved garantert kjøp Det som avviker fra bildet er: - Litt mattere lakk? (bra bilde) :) - Ingen ekstralys - Andre felger (5 eiket alu, og stålfelger) og om det ikke skulle virke.. Her Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 åssen er motoren på denna a? bruker olje? langt har den gått? vinterdekka? piggdekk,piggfritt? er dem bra? Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 bruker litt olje ja, men går ellers ganske pent.. Har skiftet forgasser, for den tok kvelden, og bensinpumpa.. tror det står 65000 på telleren, pga att den ikke teller hundretusener, så kan desverre ikke si sikkert om det er 1 eller 2 hundretusen, men syns rusta skulle tatt den om den hadde gått så inni hampen langt.. Vinterdekka ja.. Det er piggfrie piggdekk.. hehe men det er bra mønster i alle sammen, ikke verdens beste grep men, det går bra :) kan også nevne att det er veldig bra batteri i denne bilen, og forstillinga er faktisk stilt etter att jeg kappet fjørene, for den stakk litt fælt.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Hører jeg 3000kr? trenger penger Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Er denne bilen godkjent på biltilsynet? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 ikke mer enn EU ok, men mer skal det vel ikke til? :) har blitt stoppet masse, kun bemerket soting og stripe en gang.. har nok desverre ikke TUV papirer på senkesettet.. Jonte: Hvor mye for bilen din forresten? Jeg skal ha meg 320i nå.. edit: Fant den på autodb :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Eu ok til når? (mer nøyaktig) heftelser? overlever den til russetiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 bilen ser grei ut. det følger med dekk i mengder. godkjent i over et år til, osv, osv... så lenge det ikke fins heftelser eller noe annet tull på den er det nok bare å løpe og kjøpe gutter. Prisen er da HELT GREI. skal hente meg rekord sjøl på torsdag, og var ikke det kjøpet avtalt hadde jeg kjøpt denne her ja. Litt synd at jeg ikke visste om den her for ei uke sia... A Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Russetiden er da ikke lenge til.. EU ok til mai neste år tror jeg.. Ingen heftelser på denne vogna :) må bort FORT Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 hmm.. 2300 UTEN alufelger? må bort! Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 det er den h****** årsavgiften da.... Vil ha den jeg men redd for og binde meg til og betale 2770,- ekstra her... vet jeg får igjen halve årsavgiften senere...men jeg får se... Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 vrak bilen før 15. mars, så slipper du det :) men hva mener du med sjeldent blått interiør? hvis det er blått velour du mener, så kryr det jo av det overalt.. har jo tre sett liggende, som jeg ikke blir kvitt... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 den bilen er registrert på før 15. mars har ansvaret for og betale årsavgiften... blir bilen skrotet før 1. juli får man refundert halve årsavgiften..... Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 fikk høre att det intriøret var litt sjeldent jeg.. stemmer nok det du sier her, blått, ganske pusete stoff :) hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 forhørt meg nå, blir ingen krav på årsavgift så lenge bilen er skrotet før 15. mars. Holder derimot ikke og bare levere skiltene. Er derfor intr igjen jeg. Ringer deg i løpet av dagen. Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg