Gå til innhold

Noen som kjenner til brukeren "Fartstripa" ?

Ranger emnet


Kazzy

Anbefalte innlegg

Da vet vi iallefall at det ikke er noen fordel å betale forskudd til biringer. :viske: Selv foretrekker jeg å hente ting om det ikke er uhensiktsmessig langt å kjøre. Da får jeg prøvd funksjonalitet og bedømt tilstand selv. Jeg fikk tilsendt 26kg forsterker som var bulkete pga mangelfull innpakning. Posten tok jobben med å banke opp avsender, men det tok alikevel flere måneder å få den tilbake fra reparasjon via postens irrganger. :diespam:

 

Og dere fra Vestoppland skal vite én ting; grinchy Det vil ALLTID komme en ifra Mengshoel! :deng

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ha det som regel å aldri betale før du får varen, postoppkrav o.l. Har aldri vært borti noe tull så etter jeg begynte med denne regelen selv...

 

Og dere fra Vestoppland skal vite én ting; grinchy Det vil ALLTID komme en ifra Mengshoel! :deng

 

Bring him on! Bare tøser som bor i Mengshoel:ass:

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har fortsatt ikke oppnådd kontakt med Fartstripa, Arne Stian Tajet fra Biristrand. Har til og med sendt brev til ham på jobben! Han svarer ikke på telefon, heller ikke på sms/epost/PM her.

Så jeg får bare advare: Ikke send forskudd på varer, for folk ser visst ut til å ville bli kjeltringer for relativt små beløp (kanskje derfor nasking er et problem også?).

 

Surt å ha slike folk her inne på forumet i hvert fall - at du blir lurt av en moldbo på nettet, er ikke mer enn å forvente når man kjøper fra utlandet, men jeg trodde at en kar fra Biristrand som jobber som kjølemontør hos Gunnar Karlsen var til å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår