Gå til innhold

Noen som kjenner til brukeren "Fartstripa" ?

Ranger emnet


Kazzy

Anbefalte innlegg

Heisan, lagde en tråd er forleden, ønsker å kjøpe sveiseapperat.

Så fikk jeg en PM fra "Fartstripa" aka Arne Stian fra Biristrand (i følge tlf nummere på 1881).

Ble enige om å kjøpe hans Kemppi Minarc 150 for 6000kr på oppkrav, han sendte PM om at jeg ikke kunne sende 3000kr som delbetaling fordi det var så mange som ikke hadde henta pakkene han hadde sendt tidligere (fordi da må han betale tur-retur frakt).

 

Greit nok, fyren har jo over 700 innlegg her på bruket, virka rimlig seriøs også.

Så sendte da 3000kr, men han hadde vistnok ikke mottatt pengene før 2dager etter på, (aldri opplevd det før, blir sendt omtrendt før jeg trykker på knappen tidligere..

 

Dagen derpå skulle han sende pakka, men han sa han ikke rakk det fordi han glemte pakka hjemme og jobba overtid.

Greit ikke noe stress det, dette var da på Fredag 03/07, så på lørdagen dagen etter, spurte jeg om han hadde sendt pakka, jada det hadde han gjort.

Men idag er det Tirsdag den 14. Og ingen pakke er mottatt, han svarer verken på SMS eller PM.

 

Noen her på bruket som veit hvem detta er og hva faen han driver med?

 

 

EDIT: Brukerprofilen

Endret av Kazzy

Volvo 245 86'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, lagde en tråd er forleden, ønsker å kjøpe sveiseapperat.

Så fikk jeg en PM fra "Fartstripa" aka Arne Stian fra Biristrand (i følge tlf nummere på 1881).

Ble enige om å kjøpe hans Kemppi Minarc 150 for 6000kr på oppkrav, han sendte PM om at jeg ikke kunne sende 3000kr som delbetaling fordi det var så mange som ikke hadde henta pakkene han hadde sendt tidligere (fordi da må han betale tur-retur frakt).

 

Greit nok, fyren har jo over 700 innlegg her på bruket, virka rimlig seriøs også.

Så sendte da 3000kr, men han hadde vistnok ikke mottatt pengene før 2dager etter på, (aldri opplevd det før, blir sendt omtrendt før jeg trykker på knappen tidligere..

 

Dagen derpå skulle han sende pakka, men han sa han ikke rakk det fordi han glemte pakka hjemme og jobba overtid.

Greit ikke noe stress det, dette var da på Fredag 03/07, så på lørdagen dagen etter, spurte jeg om han hadde sendt pakka, jada det hadde han gjort.

Men idag er det Tirsdag den 14. Og ingen pakke er mottatt, han svarer verken på SMS eller PM.

 

Noen her på bruket som veit hvem detta er og hva faen han driver med?

 

 

EDIT: Brukerprofilen

 

har du tlf nummere har du adressa. oppsøk fyrn heim vess itj pakken ha komme t helga..;). sekkert en grund te at han kalles "fartsstripa". men posten e treg for tida,tok nesten 14 dqaga for mæ å få nån løkte fra 40 mil så....:)

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det tar to dager å overføre penger er ikke uvanlig. Med dagens teknologi tar det litt tid. Tidligere gikk det på dagen :)

Det gjennomføres mange flere sjekker ol. i dagens overføringer for å unngå feil. (Har en onkel som jobber i BBS ;))

 

Men, som "aakerman" sier: Har du nummeret, har du adressen :) Skal være lett å finne han hvis det blir noe kødd ;)

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte etter sporings nummeret, men han hadde det på jobben, men han kunne få noen der til å sende det. Ikke noe stress kommer nok i morgen sa jeg, (detta var vel i sist uke). Har spurt 2 -3 ganger i etter tid, men intet svar...

For all del, han kan ha sendt pakka som han sa, men det har gått halvanen uke og ingen pakke, og gidder å svare på SMS / PMs, så blir litt små irritert.

Volvo 245 86'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte etter sporings nummeret, men han hadde det på jobben, men han kunne få noen der til å sende det. Ikke noe stress kommer nok i morgen sa jeg, (detta var vel i sist uke). Har spurt 2 -3 ganger i etter tid, men intet svar...

For all del, han kan ha sendt pakka som han sa, men det har gått halvanen uke og ingen pakke, og gidder å svare på SMS / PMs, så blir litt små irritert.

 

hehe sorry folkens...oversatt t bokmål nå....

skjønne deg godt... jeg hadde blitt fly hakke forbanna hvertfall. greit nok,det kan ta tid ting,men da må leverandør våære åpen om det å svar på henvendelse. jeg for min del betaler aldri på forskudd mer,betalt 23000 i januar jeg for styling,lykter å effektanlegg.fikk stylinga etter 3 uka å resten alt i alt kom i juni.... etter utallige tlf t butikken så ble det til slutt.butikken svarte ikke på min henvendelse i 5 måneder heller. men den saken e over,jeg har fått varene,hatt en lang samtale med leverandør,der jeg sa meninga mi.så vi fikk ordnet opp. da fikk jeg litt mer klarhet i hvorfor ting tok tid. å det var jo greit nok,men at de ikke svarte,det gjrde meg forbannet. vil bare poengtere,vær forsiktig. vær 100%sikker på personen du betaler på forskudd til.... må hvertfall ikke gi deg...:) lykke til...:)

Endret av aakerman

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønne dæ godt... æ ha vårte fly hakke fly hakke forbanna hvertfall. Greit nok,det kan ta tid ting,men da må leverandør vårrå åpen om det å svar på henvendelse. æ for min del betaler aldri på forskudd mer,betalt 23000 i januar æ for styling,løkte å effektanlegg.fikk stylinga etter 3 uka å resten alt i alt kom i juni.... Etter utallige tlf t butikken så vart det t slutt,å t.o.m en butikk kan gi faen i å ta tlf. Men den saken e over,vil bærre poengter,vær forsiktig. Må hvertfall itj gi dæ...:) lykke t...:)

 

bokmål?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår