sleeper Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Hei! Driver og leiter etter en gammel sliter nå, men vet ikke helt hva jeg skal velge.. Trenger en bil som kan dra minimum 1900kg på henger ( bilhenger) Skal ikke koste mye ( 10-20k) Må ha bakhjulsdrift Så biler jeg lurer litt på er f.eks: opel omega, bmw e34 og lignende.. så vet noen hvor mye disse bilene kan dra på henger? eller har noen andre forslag til hva jeg kan se på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 går vel greit med en som kan dra 1800 og.. men ikke under det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Kjøp Omega, da får du mye for pengene iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Kjøp Omega, da får du mye for pengene iallefall! x2 Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Hvor mye kan en sånn en dra da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg