Raymand Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 og slik ser han uut pr dags dato. Må bytt v forskjerm pga av MYE rust og så kommer det ettervært nye linselykter på den. Men pga av dårlig økonomi så må jeg da ta det resterende til overnyttår. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Noen som vet hva den regla med knapper koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anern Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 får sikkert kjøpt den ene knappen som mangler løs, hvis det var det du tenkte på. hør med opel forhandler om hva de krever Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 får sikkert kjøpt den ene knappen som mangler løs, hvis det var det du tenkte på. hør med opel forhandler om hva de krever Jeg må ha hele rekka nu pga av eier av forje eier har borret igjennom sor å koble på en sånn dritt bryter for 1000m. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 har også funnet et bodykit jeg blir å gå for også. http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=66.OOBKIT001&vg=9332&vgpath=Varekategorier/499/941/1039/9332 syns bilen ble rett å slett RÅÅÅÅÅÅ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Mener Opel skulle ha opp imot 1000,- for rekka med knapper! Men du får sikkert alle sammen for et par hundre kroner på skroten! Men det bodykittet kan du spare deg for synes jeg... Frontfanger var i alle fall ikke pen. Men det er bare min mening da ;) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anern Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=974928;Modified=1252437480;_cmd=similar denna har samme fanger som du linker til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Nå vuderer jeg¨å selge bilen har ikke råd til å få den på veien har en del nye deler til bremse systemet bake.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg