S-2000 Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 OK folkens... Skal installere ny netting i fronten på bilen, men før jeg ender opp med en dårlig løsning, tenkte jeg å høre hva slags erfaringer og evt. forslag dere har til å bruke for å feste netting i grillen... Bruker dere lim, tape, skruer eller hva? Hvor kan i så fall løsningen kjøpes hen? Har hørt om noen spesielle typer lim, men husker ikke navnene i farten... Takker for hjelp... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Sikaflex og evt. skruer... burde sitte det. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Glassrute-lim gjør susen, all nettingen på bilen min er festet med det. Henger som fy! Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Og hvor får jeg kjøpt slikt hen da? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Er bare å legge på en feit larve langs hele kanten med lim fra limpistol...sitter som f*** det!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 ville brukt sikaflex Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 ville hvertfall ikke brukt sikaflex dritt faenskap..ville heller brukt berner powerfix, wurth kleb og tett eller rotabonn..de tre spes rotabonn sitter som om du skulle ha støpt det fast..du kommer aldri til i å få det av igjen..ville gått for det as.sikaflex er ikke så værbestandig som de tre typene her.vill bare "råtne" etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Sikabond har visstnok bedre limeeffekt enn sikaflx'ern.. (Har ingen erfaring selv ved bruk av slikt for festing av netting.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by S-2000 Og hvor får jeg kjøpt slikt hen da? De fleste glassmestere har slikt for salg, mener det ikke kostet all verdens heller. Eller du kan høre med bilglass-forhandlere... Hele frontfangeren min henger kun med to skruer og masse glassrutelim :cool: Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by Norse///M Hele frontfangeren min henger kun med to skruer og masse glassrutelim :cool: hmm.. litt off topic men.. bare lurte.. jeg må ha ny fanger på min bil.. muli jeg må bytte den skinna som fangern henger på oxo.. kan jeg, med detta limet, drite i å bytte den da?? siden da er det ikke behov for evt så mange nye skruer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Jeg bare demonterte hele fronten, tok ut skinna fra orginalfangeren og monterte den igjen. Deretter la jeg et godt, tjukt lag med glassrute-lim oppå skinna, presset den nye fronten inntil og skrudde i to små skruer over grillen. Er sånn grill og fanger i ett. Etter en halvtime var jeg ute og kjørte :D Hekkskjørtet mitt henger kun med slik lim! Brukte sika-shit på bakrute dekselet mitt, det løsna på E6 mot Gøteborg... Tålte vel ikke 160-170 ;) Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 må prøves ut..hehe.. må først få ny fanger da men..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg