Gå til innhold

Da har jeg og fått meg pickup

Ranger emnet


Beinet1

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da ble jeg lykkelig eier av Skoda Pickup -97 1.9D med bare 109000km på telleren :) Kjekk bil, men litt i overkant mye "krokan" rundtom. Disse bilene har vel aldri vært særlig godt rustbeskyttet fra starten av?

Det er ikke store planene jeg har med bilen, men noen småting må jo ordnes. Det var King Top på den, men den er av nå. Send meg en PM om noen vil kjøpe den. Elelrs så vil jeg få tak i bedliner, lastebøylen og orginalpresseningen som skal være over planet. Om noen har, så bare send meg en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår