Gå til innhold

hardcore86: 47 ford pickup,

Ranger emnet


hardcore86

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått bittelitt tid i garasjen i dag.

Fått gjort ferdig toppen på setet. Må spørre en vw kis på bygda etter et fører sete fra en to dørs ener..

Har sveist inn to gulv plater.

Bikka opp hytta for og se litt på løsninger siden bilen er opprustet 5cm opp rundt hele bilen..

 

Noen som veit hvor søknaden til sfoor skal sendes? adresse?

Burde jeg skrive mega detaljert? skal søke om air ride. tak senk, hytta senka over ramma. bruke forstilling,bak aksling og motor fra oldsmobilen min..

 

DSC_0700.jpg

 

DSC_0701.jpg

 

DSC_0702.jpg

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. heftig rått prosjekt! gleder meg til å se videre her :) Menneh:P hvis du har fulgt med på american hotrod.. så må du "bokse" inn ramma, sveise plater på innsiden av ramma likso.. :P

 

Rammen skal bokses og forsterkes på best mulig måte. Men skal gjøre en del karoseri arbeid før jeg begynner på ramma.

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på skrap marked på biri travbane i helga. Der er det faktisk en del gull å få tak i. Massa veteran små deler. Jeg fikk kjøpt meg chrome peepspeil , og lykt ringer til front lyktene. 150 kr til sammen. Prisen er i hvertfall ikke å klage på.. Fant ut at volvo pv har samme diameter på front lyktene som forden min.;) så kjøpte ringer fra pv..

 

Har sveisa litt rust igjen. ( overaskende?)

har rust behandla en del på bilen så de partiene er grunnet med rustprimer. Har også begynt å Cleane torpedoen. Bilen kommer nok til å lakkes svart å ikke se 100% strøken ut. Men elsker strøkne hvite motor rom i en svart rod;)

 

Regner med jeg legger ut bilder i morgen..

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår