Gooner87 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Se på finn.no da vel. Rekner med du kan få en pekepinn der:) Fant denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14315006 Har kanskje et dumt spørsmål. Hva er forskjell på STI og vanlig WRX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 STi'en er sprekere, og har litt mer fancy greier. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 STi'en er sprekere, og har litt mer fancy greier. Når du sier sprekere. Hva mener du med med. Alle de tre bilene jeg har linket til har jo like mye hk(218hk). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Dette er infoen som står på wikipedia ihvertfall... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaswrx Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Ja det går jo det. Men maksprisen for meg 250 000kr. Får man en fin STI til den prisen? jag gav 285 för min 08 utan avgifter men sett att det varit någon 02 sti ute i norge för 295 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Dette er infoen som står på wikipedia ihvertfall... Takk for info. Føler at jeg ble noe klokere. Har sjekket et par andre orginale STI'er på finn.no og dem har 265hk orginalt. Men dem koster alt for mye for min del. Hva er vitsen med å skifte til STI motor og STI turbo når du ikke får noe økning. Eller har han bare bommet veldig(bare synsing fra min side). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 jag gav 285 för min 08 utan avgifter men sett att det varit någon 02 sti ute i norge för 295 billigste jeg har funnet hittil er en til 310 000kr med 265hk orginalt. Men det blir altfor dyrt for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 (endret) Den siste du linker til på finn.no er ombygget.. Derfor har den fått sti som etternavn i parantes.. resten kan du tenke deg selv i forhold til bt osv ;) Denne hadde jeg tatt om jeg skulle hatt noen av de som ligger på autodb og finn nå, AutoDB-kode: 921852 orginal pen bil med rette fargen :) Endret Juli 13, 2009 av LLH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 (endret) Den siste du linker til på finn.no er ombygget.. Derfor har den fått sti som etternavn i parantes.. Denne hadde jeg tatt om jeg skulle hatt noen av de som ligger på autodb og finn nå, AutoDB-kode: 921852 orginal pen bil med rette fargen :) Ja. Det er vel den jeg har linket til i mitt første inlegg også (921852):D Veldig pen bil i mine øyne. Nå gjelder det å få fikset Audien og få den ut av garasjen så fort som mulig. Setter veldig pris på dere som har hjulpet meg og svart i denne tråden! Tusen hjertelig takk! Endret Juli 13, 2009 av Gooner87 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg