Gå til innhold

A41996: Audi A4 1,8 - Prosjekt FERDIG! bilde på s.5!!

Ranger emnet


A41996

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Var for noen uker siden en tur opp til Trondheim(3 timer fra her jeg bor) for å kjøpe en Audi A4 1,8.. Dette er en 1996 modell og har en motoreffekt på 125hk som jeg regner med de fleste her vet om ;) Bilder lengre ned :)

 

Har nå altså tenkt å prøve og style den litt selv :)

Det jeg har tenkt å gjøre er:

[X]Stereoanlegg

[X]Ny frontfanger, s-line look

[X]En liten spoiler, ligner mer på en list..

[X]Nye baklykter

[på vent]Øyelokk

[X]Bakrutesenker

[X]Ny eksospotte, siden den gamle er ødelagt.

[X]Grill

[på vent]Senke bilen

 

Desse tinga som står her, har jeg har bestemt meg for å gjøre på bilen. Jeg har ting jeg kanskje vil gjøre men må vurdere siden cash er noe jeg ikke har nok av!

 

 

-Har sett på felgene som er på den fra før, de har jeg bestemt meg for å beholde inntil videre, på bildene som kommer lengre ned ser de ikke så fancy ut som i virkeligheten.

-Sote ruter vil også være noe som jeg vil vurdere gjøre senere.

 

 

Legger ved noen bilder her nå, bildene er ikke tatt av meg, har dessverre ikke fått gjort det enda siden kamera vårt er ute av drift :( Men det kommer så snart som jeg har mulighet for..

Men uansett her er de:

5121_1165721507885_1373320201_476632_3510494_n.jpg

5121_1165721547886_1373320201_476633_5453787_n.jpg

5121_1165721587887_1373320201_476634_6165313_n.jpg

 

EN-CM65-group-shot_small.jpg

Her er anlegget som jeg har fått :D

Står hjemme i garasjen og venter på å bli koblet opp :)

Men siden jeg er borte så får jeg ikke gjort det før på tirsdag, da det også kommer flere bilder!

 

 

Og en liten siste ting, bilen står uten skilt på grunn av at den er avskiltet, noe som den skal være helt til April neste år, for det er ikke før da jeg fyller 18.. Dette vil da være et prosjekt som jeg kommer til å bruke mye tid på , samt å være veldig nøye på :) Så håper at folk vil følge med på mitt prosjekt å gi meg gode tilbakemeldinger, både positive og negative :)

Håper dere liker min idè til min bil :)

Er det noen spørsmål til meg så bare post i tråden :)

 

Kommer til å oppdatere når jeg har startet på anlegget tirsdag med flere bilder av bilen :)

Endret av A41996
Gjøre om tittel for å få litt mer interesse :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så grei ut den:)Få inn en s4 grill og s4 front;) Norskbildelsenter.no har kit for å bygge om til s4 front;) men blir kanskje litt dyrt da men:P tror det koster 8000 :P og det er uten lakk...

 

Ellers kan du montere facelift lykter som gjør bilen ganske mye penere:) Senk og facelift lykter vil nok hjelpe på utseende stoort:)

 

Lykke til!:)

2000 Audi A4 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Blir nok ikke noen nye lykter nå, kan hende det blir noe senere.. Må se litt, men har tenkt å beholde de originale inntil videre:)

 

Og det blir nok s4 grill og s4 front straks ja ;) Men blir den billigste fronten til litt over 3000,-.. og på den skal jeg sette inn tåkelys selv:)

 

Takk forresten Truls160

 

Er det noen som vet hvor mye det er for lakk i disse dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Det er airbag, el-speil, el-takluke, servostyring, sentrallås, ABS-bremser..

:D

 

ja,det er jo standard omtrent:)

da kan ikke 40 være ille for den jeg kjøpte:D som har ac også + litt mere utstyr og 1997:)

blir nok bra denne;)

 

lakk har forskjellig pris spørs hvor du kjøper.

men 3dl ligger på rundt 300-500kr

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for liten update i det siste :(

Men nå har jeg koblet ferdig anlegget og skal legge ut bilder til dere på mandag :) For da er jeg hjemme igjen, er borte for tiden skjønner dere :)

Så håper dere vil følge med videre:)

 

Og forresten ja, jeg har bestilt styling til bilen nå.. Den skal jeg hente når jeg skal på ferie til Kristiansand om noen uker :) Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til NorskBildelesenter når jeg skulle bestille, så da hørte jeg liksom etter om det var noe å kjøpe.. Han som jeg pratet med sa at den som var dyrere hadde selvsagt bedre kvalitet, men passformen var igrunn noe lik :)

Senkesettet skal jeg vente litt med til jeg finner en bra pris en plass :) Noen forslag?

Får håpe at det ikke blir sett dumt ut med bare frontfanger og ikke noe sideskjørt og bakfanger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk og legg ut bilder mens du gjør noe på bilen:)

 

ebay har greie justerbare senkesett:) får vel justerbart til rundt 3 tusen :)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår