Gå til innhold

Raggetuss` Golf 1.6 turbo diesel. SOLGT

Ranger emnet


Raggetuss

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen, er ny her, men har lest MANGE tråder her inne, så tenkte je skulle bli med i det gode selskap her:partyon:

Har begynt med med bilen allerede, så litt seint ute her, men bedre sent enn aldrig:op:

Skulle egentlig være ett enkelt motorbytte etter at toppen sprakk på den forrige motoren, men blei med ett "litt" mere og gjøre:tannløs: Nå er motor, interiør, ruter og div ute av bilen og pussing av motorrom i gang. Å selvfølgelig pusse plåtrent der det er rust.:oohh hehe..

 

Planer for bilen er:

Skifte farge (er orginal rød nå)

flytte over senk ifra en annen golf jeg har her

audi håndtak på dører

 

Litt usikker på hvilken front jeg skal bruke. Har en jetta front på donor bilen og single lykter på prosjektet.. Kom gjerne med tipps:) Bilder kommer litt senere i dag:)

 

Trenger også sikkert litt tipps og råd ifra dere her i løpet av løpets gang her, men stoler på at jeg får det, virker som en bra gjeng her inne:thumb

 

Kan jo begyne med og spørre om det er noen som har dører ferdig med audi håndtak eller vet om noen??

 

Ut og drive litt til med bilen nå, så da skal jeg fikse bilder også:)

Endret av Raggetuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal du justere den opp da?

 

ja må vel fikkle til litt på den bare den har fått gått noen mil etter den kommer på veien:D vet det ikke er verdens mest kule motor og ha i bilen, men jeg er ute etter ett greit utseendet på bilen med en motor som går billig og greit. Men skal nok justeres opp litt ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår