audi-sport Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Hei allesammen.. sant audi er best? eh..... men ikke det jeg skal fram til, det er alt som blir sakt på nett og på TV'n, som folk skriver inn via SMS(nrk2 og sone2) div, der det ene merke etter det andre er best, som da den persjonen liker! merker som går igjen er opel, ford & VOLVO!!! er det ikke litt drøyt å si at opel, ford el volvo er best??? selv liker jeg audi å har en a4, men ikke om alt i værden om jeg har sagt at audi er best, det er jo så ufattelig mange andre merker i topp klassen som er bedre.... Og da klare å si at opel, ford og volvo er best, er helt sykt...!!! Siter a4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 ja, helt enig!! la oss si jeg da, sier at Nissan er best. Da har jeg sagt at primera, maxima, micra, 200sx, 300zx, almera, sunny, terrano, x-trail, patrol, nissan lastebil, nissan truck, er bedre enn alt annet da, og det skal vel litt til, selv hvor stor nissan-fantast jeg er..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by audisport-a4 Hei allesammen.. sant audi er best? eh..... men ikke det jeg skal fram til, det er alt som blir sakt på nett og på TV'n, som folk skriver inn via SMS(nrk2 og sone2) div, der det ene merke etter det andre er best, som da den persjonen liker! merker som går igjen er opel, ford & VOLVO!!! er det ikke litt drøyt å si at opel, ford el volvo er best??? selv liker jeg audi å har en a4, men ikke om alt i værden om jeg har sagt at audi er best, det er jo så ufattelig mange andre merker i topp klassen som er bedre.... Og da klare å si at opel, ford og volvo er best, er helt sykt...!!! Sitter du og ser på det greiene på NRK2? Hehe, hva med å finne på noe fornuftig? ;) Finnes det egentlig noen dårlige bilmerker, med tanke på nye biler de produserer i dag? Volvo med S60 T6, S/C70 T5 (?) osv er jo værstingbiler, men om de er best?! Kanskje Kåre14 på sone2 synes det er best fordi han akkurat har arvet den orginale 240`en av bestefaren sin og ikke tenker lengre enn det? Slikt er bare teit å si... "Volvo æ bæst!" (f.eks.) Men jeg har hørt av en kar som jobber på bilverksted, og han sa at Citroën og Hyundai var noe av det aller mest holdbare som var å få tak i av biler i dag. Om det er til å tro på er vel en annen sak... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-sport Skrevet August 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 nyere volvo er både fine og brae biler, men er mest volvo240 folk som sender inn slikt, dere vet.. blir litt hekta av å se på alt rart som blir sakt på nrk2, men max 5min... men hva er det som er best??? den formelen finnes vell ikke.... Siter a4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 jepp det er Nissan som gjelder.................. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 en Skyline kunne jo f.eks være 'best', pga hk og veigrep, men hadde kommet dårligst ut i familiebil testen ikke sant!!! så jeg sier det sånn jeg, min bil er best for meg, og din bil (hvis du har tatt deg råd til den du vil ha) er best for deg... Bra konklusjon?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Folk har forskjellig smak og meninger... Sånn er det bare. Selv om Audi lager gode biler så liker jeg de ikke fordet... Og selv om en bil ikke er 'best' på noen måte kan den forstsatt være den ultimate bilen i noens øyne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by Essex ja, helt enig!! la oss si jeg da, sier at Nissan er best. Da har jeg sagt at primera, maxima, micra, 200sx, 300zx, almera, sunny, terrano, x-trail, patrol, nissan lastebil, nissan truck, er bedre enn alt annet da, og det skal vel litt til, selv hvor stor nissan-fantast jeg er..... Du glemte min da :( *sutre*:( Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by pepa jepp det er Nissan som gjelder.................. hapyhappy hapyhappy hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by LilleGud Du glemte min da :( *sutre*:( og jeg mente seff oxo 100nx... den jeg glemte?? sorry da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by Essex og jeg mente seff 100nx... den jeg glemte?? sorry da;) hapyhappy hapyhappy Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by LilleGud hapyhappy hapyhappy du som var i strømmen i går, med den svarte 100nx'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 men Rx7 hadde jo glatt tatt veigrep, veiegenskap seiern..! Værtfall over Skyline :D :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by marius men Rx7 hadde jo glatt tatt veigrep, veiegenskap seiern..! Værtfall over Skyline :D :D okey, så nå skal vi diskutere hva som er best av rx7 og skyline?? der kommer vi aldri til å bli enige, så what's the point?? hapyhappy hapyhappy hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Jammen CRX'en er raskere i reaksjonen :) (Faktisk prøvd forskjellen) Altså gassen reagere fortere enn på REX'en. Jeg sier ikke at CRX går fortere enn en RX7!!! :oP For på ALLE andre områder blir den utklassert. Så er det jo litt aldersforskjell og prisforskjell på de to bilene jeg har prøvd å da ;) Kan ikke sammenligen min 88 modell CRX med enn ganske ny RX7 (sorry Efini husket ikke årsmodell :( ) Å det gjelder jo flere sånne utsagn; som at Audi er best. Ja en S2 er bedre enn en CRX, men hvor mange flere tusen må man legge i for å få en S2?? osv What U pay is what U get ;) Jeg fikk like deler plast og metall og ett livslangt kjærlighetsforhold til japse bil ;) Hadde jeg hatt penger så hadde Norge sett sin første McLaren F1 på veien ;) *hirr* Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg