Zimmern86 Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Noen som veit om størrelsene er forskjellige fra norsk standard? Om medium er som Large i USA? Bestilte Large sist gang, men ble litt stor i størrelsen. gikk væll mere som XL tenker jeg. Noen som har erfaring? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Noen som veit om størrelsene er forskjellige fra norsk standard?Om medium er som Large i USA? Bestilte Large sist gang, men ble litt stor i størrelsen. gikk væll mere som XL tenker jeg. Noen som har erfaring? Min erfaring er at medium i usa er som medium her. Handlet en god del klær når jeg var over for et par år sia :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokland_racing Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 noe a dei samme størrelsene som i norge:) men de varierer jo mye frå merke til merke hær i lange også;) Siter Ford Granada 2.0 1982 Polaris IQ440/800 2005 Audi 80 1.9TDI 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Skal du ha kjente klær så er størelsene det samme, men går du på sånne nettsteder for morsomme t-shirts etc er størelsene latterlige. Bestilte en medium fra statene og den er større en min XXL t-shirt jeg kjøpte her. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Har samme erfaring som mange over her.. Kjente merker er det samme, mens billige kopier eller t-skjorter med morsomme trykk på er ofte veldig store. Var i New York i vinter og kjøpte mye klær så opplevde dette selv. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Som noen har nevt, det kommer ann på merket. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg