zycko Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Har klart og begyne og starte med og montere lytt styiling. men har ikke peiling i det helle tat åsen jeg gjør det. åsen feste Front fangern ? ( er jo ikke noe skrue hull i den( bore selv? ) åsen feste Sideskjørta slik at det blir pent? åsen Feste bakkfangern ? BILDER ( siste bilde noen Tips åsen få av lim fra klistremerker på RUTA ? ) all Guiding på forskjelige parter motas med stor Takk :) hilsen en N00b når det gjelder bil skruing :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Du må ta festene til fangerne fra de originale delene og støpe fast i de nye fangerne. Altså støtfanger bjelkene og de festene på sidene. Resten har jeg ikke noe kunnskap om dessverre. Sideskjørta må sikkert limes fast. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Sideskjørtene kan du lime med sikaflex/tec7 på selve kanalen, og så popper du/skrur med karosseriskruer inn i hjulbuene mot kanalen. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Frontfangerm kan du kappe sunn ogog kun bruke øverste midterste del, så limer du fangern på den biten av gammel fanger;) sett flere som har gjort det slik:op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Ang. Sideskjørter, så må vel de gamle plastikkgreiene av? Ellers vil dørene skrape opp de lakkerte skjørtene pga skjørtene er for nærme undersiden av dørene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Ang. Sideskjørter, så må vel de gamle plastikkgreiene av? Ellers vil dørene skrape opp de lakkerte skjørtene pga skjørtene er for nærme undersiden av dørene. Ja du må av med listene så lime dem på etterpå, da dem neppe går i hulla igjen;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Har klart og begyne og starte med og montere lytt styiling. men har ikke peiling i det helle tat åsen jeg gjør det. åsen feste Front fangern ? ( er jo ikke noe skrue hull i den( bore selv? ) åsen feste Sideskjørta slik at det blir pent? åsen Feste bakkfangern ? ( siste bilde noen Tips åsen få av lim fra klistremerker på RUTA ? ) all Guiding på forskjelige parter motas med stor Takk :) hilsen en N00b når det gjelder bil skruing :D Få av klistremerke...er gankse enkelt..eneste du trenger en varmepistol..eller noe som kan gjøre klistremerke varmt, slik at lim er mye lettere å løsne. HUSK! ikke for mye varme..ihvertfall hvis vindu er kaldt kan jeg garantere deg sprekk i ruta. Så varm det opp jevnt og deretter bruker du noen du kan skrape det vekk med( for eksempel isskraper) Det må ikke være for skarpt for det er litt kjiipt å få ripete rute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 NOen som har testa disse ?? http://www.bsbildeler.no/butikk/visbilde.aspx?vnr=DLAUK09&vg=9143&vgpath=Varekategorier/499/955/9140/9143&b=DLAUK09.jpg og har noen bilder åsen dem ser ut ? ser ut som det er slik at jeg må kappe litt for og få dem på plass. slik som facelift lykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheesey Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 de passer nokk rett på du =P har slike selv! jeg syns de er kjempe fine pluss at du slipper å kappe i bilen! Men er det er mange her som ikke liker dem. men what the hell det er jo din bil! gjør som du vil =D for bilder av lyktene se http://www.garaget.org/?car=141350ℑ=1389373 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Utblandet eddik på lim fungerer. Liten bulk på forskjermen? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg