rogern8888 Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Hei. jeg vil montere hengerfeste på en vectra stv cd 1998 mod. og lurer på noe greier. hvordan er det lettest å koble det? baklysene?må den vises for å godkjennes? noen som har et sett jeg kanskje kan kjøpe kanskje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern8888 Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Nå har jeg akkurat kjøpt fullt sett med feste, kabler og skruer. har montert det, men bakpotte kommer i veien. skal potta over eller under festet? noen som har peil på montering av disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Potta skal sannsynligvis under tilhengerfestet. Har aldri montert dette på vectra, så er ikke helt sikker. Lysene kobler du på baklysene, bruk prøvelampe eller multimeter for å finne riktige ledninger hvis ikke koblingsskjema for din bil følger med. Du trenger ikke å vise bilen for å få dette godkjent, det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om på statens vegvesen. Så lenge vognkortet viser tillatte hengervekter, er bilen godkjent for tilhenger allerede. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern8888 Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 ok. har skrevet ut monterings annvisninger, men er det noen som vet om man får kjøpt no slags adapter til disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 ok. har skrevet ut monterings annvisninger, men er det noen som vet om man får kjøpt no slags adapter til disse bilene? henger festet skal monteres normalt.. kommer bakpotten i veien så har du enten en uoriginal eller sports bakpotte? (fåes kjøpt sports potter som er for bil med hengerfeste) du får også kjøpt leding som kobles rett i hengerfeste kontakt og plugges i original leding som ligger bak under i stephjuls brønnen.. (du ser kontakten her :-)) Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg