Gå til innhold

Mitt prosjekt.. :)

Ranger emnet


PiNkAnGeL

Anbefalte innlegg

har 17" som blir til salgs etterhvert.men kliss ny dekk.men disse er 5*100,selger å alt som trengs til å bygge om disse bilene til 5*100.Har nemlig et vr6 understell liggende som jeg ikke har noe spes bruk for.

 

edit: knall streamer iallefall :P blir det bøllete selvbygd duplex eksos på deg å da?

Endret av Passelat35i

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. Og hvor mye skal du ha for de? Altså 17"erne og det som trengs til ombygging?

Eksosanlegget får bli som det er akkurat nå.. Frem til jeg finner noe jeg synes er fint..

VW polo 1996 (nye prosjekte mitt)

VW passat 1990 2.0 GT 16v stv

Chevrolet Monte Carlo

 

Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC03133.JPG

 

Bilen nyvasket innvendig og utvendig, samt polert.. Skulle egentli ha hatt på BumperShine på listene, men fant ikke igjen den jeg har, så da får det bare være..

Fikk lånt meg 15" felger av ei venninne.. Bedre enn stålfelg:)

Så nå er bilen shinet og ordnet til Frøya og StreetCarsTreffet..

 

Noen andre som skal dit da?

VW polo 1996 (nye prosjekte mitt)

VW passat 1990 2.0 GT 16v stv

Chevrolet Monte Carlo

 

Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg må ha ProStreet på min og.. For det der så bra ut :) Synd styling koster fjell og esler.. Men jeg må vel få tak i ny forstilling først :p Hva slags anlegg skal du ha i denne bilen? (Om du skal ha det da)

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anlegget jeg har er orginal høytalerne foran og bak, pluss 12" Pioneer og ADS-forsterker.. Vurderer 6x9" bak, men vet ikke om det blir ennå.. Ettersom det er mer enn nok lyd allerede.. ;)Cd-spilleren er en gammel en.. Ny blir vel i løpet av høsten..

 

ProStreet gjorde seg på bilen ja.. Betalte 4800 for front og bakfangeren.. Spent på når sideskjørtene kommer da.. 3 mnd siden de er bestil snart nå så..

 

Gleder meg bare til høsten/vinteren og nedpussing nå.. :)

VW polo 1996 (nye prosjekte mitt)

VW passat 1990 2.0 GT 16v stv

Chevrolet Monte Carlo

 

Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anlegget jeg har er orginal høytalerne foran og bak, pluss 12" Pioneer og ADS-forsterker.. Vurderer 6x9" bak, men vet ikke om det blir ennå.. Ettersom det er mer enn nok lyd allerede.. ;)Cd-spilleren er en gammel en.. Ny blir vel i løpet av høsten..

 

ProStreet gjorde seg på bilen ja.. Betalte 4800 for front og bakfangeren.. Spent på når sideskjørtene kommer da.. 3 mnd siden de er bestil snart nå så..

 

Gleder meg bare til høsten/vinteren og nedpussing nå.. :)

 

Er det høyttalere baki orginalt? O.o Det har aldri min hatt :p Jaja.. Ja, du må huske masse bilder av det du gjør!!! Bilder er viktig ;)

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke høytalere orginalt bak i alle passatene nei.. Var visst ekstrautstyr.. Altså noe du måtte krysse av at du skulle ha når bilen ble kjøpt ny.. :)

 

Bilder ja.. Har jo lagt ut en del.. Men skal ikke gjøre noe med bilen før til vinteren nå..

 

Forslag på lakkering da? Tenkte to farger.. Sort og rosa.. Men klarer ikke bestemme meg for hvilken kombinasjon jeg skal bruke.. :)

VW polo 1996 (nye prosjekte mitt)

VW passat 1990 2.0 GT 16v stv

Chevrolet Monte Carlo

 

Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilder av mitt forrige gull :) Solgt pga gåen girkasse og varmeregister.. Synd men sant..

DSC_0168_20_Custom_.jpg

Slik så den ut da jeg kjøpte den.. Men vingen ble byttet og fargen ble rooosa.. ;)

DSC00814.JPG

VW polo 1996 (nye prosjekte mitt)

VW passat 1990 2.0 GT 16v stv

Chevrolet Monte Carlo

 

Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Likte Ford før, men ikke nå..

Har sett på farge.. Telemagenta-rosa.. Men.. Huff.. Er så usikker på fargekombinasjonen.. Halvt om halvt svart og rosa(svart øverst), svart bil med rosa viperstriper, rosa bil med sort panser.. Helsvart.. Helrosa..

Er jo så mange muligheter.. :)

VW polo 1996 (nye prosjekte mitt)

VW passat 1990 2.0 GT 16v stv

Chevrolet Monte Carlo

 

Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ei endepotte om du vil ha, trur den vil passe bra på bilen din og bakfangere, er denne eg har

http://kimmit-sport.com/e-shop/popup_image.php?pID=253

 

berre sei frå om du vil ha den, har og eit åpent luftfilter eg kan sende med og

http://kimmit-sport.com/e-shop/popup_image.php?pID=239

 

har og ein dumpventil

http://kimmit-sport.com/e-shop/popup_image.php?pID=34

 

nypris totalt på alt er 1100,-

men du kan få det for 800,- +frakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår