Mr Bean Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 (endret) Nå må jeg virkelig spørre, hva tror du kommer på bilen? Har du noensinne sett noen av mine biler uten senk... Makan... :ass: Du har vell kanskje rett i en ting der. ;) Ser enormt godt ud denne bilen og, du levere som alltid. Topp resultat. :) Endret Oktober 3, 2009 av Mr Bean Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 likte chrome felga jeg, ATS felga er liksom... standard utstyr? no en hver golf 1 eier burde ha ihvertfall :p sp chrome felga er liksom no utenom det vanlige, noe "fresht" no nytt, og med senk kan det bli ganske nice trur jeg. Er ikke den største fan av clipper stylinga da, så kanskje chrome felg ahadde passa bedre på en Golf med mer chrome detaljer, som speil, fangere osv... kanskje ATS er best likevel da :hammer Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Da er bilen senket, godkjent og fått ny registerreim... Ikke så mye igjen før den er ferdig nå... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Pent pent :) Vet ikke om 16v til meg da ? Beklager OT! PM den som vet så holder vi denne ren! Nydelig bil Håkon! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Pent pent :) Vet ikke om 16v til meg da ? Beklager OT! PM den som vet så holder vi denne ren! Nydelig bil Håkon! Retteråsen Takk takk, har ikke noe jeg. Men er ikke umulig at det ligger noen til salgs på VACN forumet. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Idag har jeg byttet frontrute og tatt nye bilder. Er litt småplukk igjen, men ikke så mye. Kommer til å legge denne ut tilsalgs for 49000,- f.reg. Har satt på TA Technix justerbart understell og jeg er overrasket over hvor behagelig det er på denne bilen. Venter nå på den nye bakpotta, samt en større service skal taes til uka med bytte av alt av væsker etc. Pics: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Fanatic Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Tøft :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Vel, en stund siden jeg oppdaterte her... Siden dette er årets nye treffbil (må variere litt) så skal jeg få bestillt nye seter til bilen blant annet. (Kid-A tok ikke disse da) ;) Kid-A har vært her og knipset litt bilder og da ble det byttet felger... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Da har jeg besøkt Dekkskift.no i påsken og fått dekk på Custom-hjula... Mangler bare Adapter nå før test på cabben. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Arild Dyrkorn har vært innom å tatt litt bilder for meg... :) Her samme med Passaten... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Litt framskritt i helgen også... Böhse Onkäl var innom og la inn ny list i frontrutepakningen... Sånn, en liten vask så blir det bra... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Jeg vil se Custom-hjula på jeg! Hva er det for noen felger forresten? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Jeg vil se Custom-hjula på jeg! Hva er det for noen felger forresten? De er som du sier, custom... Dvs Custom, lagd og er one-of-a-kind. Må få bilen fra lakk først. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 (endret) De er som du sier, custom... Dvs Custom, lagd og er one-of-a-kind. Åja, værst! Trodde kanskje det var noen Image felger ellerno serru, tøft! Endret Mai 25, 2010 av Nikdev Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Om de er custom hvorfor er de ikke laget med "riktig" boltmønster? tøffe hjul:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg